اسکوچیچ: برای اول شدن در گروه می‌جنگیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری تاکید کرد در بازی مقابل عراق هم شش بازیکن را در اختیار نداشتیم اما نتیجه را به نفع خودمان رقم زدیم.

اسکوچیچ: برای اول شدن در گروه می‌جنگیم

به گزارش مملکت آنلاین،  دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در ابتدا در پاسخ به سوال خبرنگار کره‌ای مبنی بر قطعی شدن صعود ایران به جام جهانی و اینکه می‌توان توقع انجام یک بازی تدافعی در زمین کره را از ایران داشت، گفت: واقعا اینطور فکر می‌کنید که ما بازی تدافعی انجام داده باشیم؟ من اینطور فکر نمی‌کنم. فردا هم سبک بازی همیشگی را خواهیم داشت و با وجود صعود هر دو تیم اما اول شدن در گروه موضوع مهمی است و برای آن مهیا می‌شویم. برای این بازی خوب آماده شدیم. بازیکنان مهمی را از دست دادیم و علاوه بر آن جت لگ و اضافه شدن بازیکنان ظرف دیروز و امروز به سایر مشکلات اضافه شده است اما با وجود همه این مشکلات کیفیت خودمان را در بازی‌های قبلی هم نشان دادیم و این موارد برای نخستین بار نیست که پیش آمده است.

اسکوچیچ در پاسخ به سوال "برنامه شما برای مهار بازیکنانی نظیر سون که در بازی دور رفت توانست به ایران گل بزند چیست” اظهار داشت: از کیفیت بازیکنان لژیونر کره باخبر هستیم، اما برای آن آماده شدیم و سعی می‌کنیم کمترین فضا را در اختیارشان بگذاریم. بازیکنان کره قابل احترام هستم، ولی ما هم بازیکنان شاغل در اروپا و با کیفیتی را در اختیار داریم.

وی درباره غیبت بازیکنانی نظیر طارمی و جهانبخش گفت: البته که بازیکنان مهم و بسیار ارزشمندی هستند، اما به این معنی نیست که بازیکنان لازم برای بازی فردا را در اختیار نداریم. همانطور که در بازی مقابل عراق نیز شش بازیکن را به دلیل کرونا در اختیار نداشتیم اما بازی را به نفع خودمان به اتمام رساندیم.

امیری: مسابقه سختى براى ما و کره در پیش است

وحید امیری در ابتدى نشست خبری مسابقه ایران و کره جنوبی گفت:به نظرم بازی با کره مسابقه سخت اما جذابی براى هر دو تیم خواهد بود. با وجود اینکه چند بازیکن تاثیرگذار را برای بازی فردا در اختیار نداریم اما هر بازیکنی که پیراهن تیم ملی را بر تن کند همه تلاشش را برای ارائه بهترین عملکرد به کار می‌گیرد. 

وی‌ افزود: این قول را می‌دهم‌ که هر بازیکن که میدان برود همه تلاشش‌ را انجام خواهد داد تا از نام و جایگاه ایران دفاع کند.
امیری در پاسخ به این سوال که چه خصوصیت بارزی ‌ از تیم کره جنوبی را بیشتر در ذهن دارید، تصریح کرد:بازی‌های ایران با کره همیشه جذاب بوده است و این تیم بازیکنان شاغل در‌ اروپا و با کیفیتی دارد شامل یکسری از بازیکنان که در سطح اول اروپا مشغول بازی هستند. اما ایران تیمی است که از نظر قدرتی مانند بازی دور رفت که بازی خوبی مقابل این تیم داشتیم قدرتمند ظاهر می‌شود ، ما هم بازیکنان شاخص و با کیفیتى در اختیار داریم و انشالله در بازی فردا هم عملکرد خوبى خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر