حامد لک با دستبند در دادسرای تبریز / باشگاه پرسپولیس تکذیب کرد

درحالیکه برخی خبرها حاکیست، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال پیگیری قضایی صحبت‌های توهین آمیزش به توپ جمع کن بازی با ماشین سازی در تبریز، امروز با دستبند در دادسرای عمومی و انقلاب تبریز حاضر شد، باشگاه پرسپولیس موضوع را تکذیب کرد.

حامد لک با دستبند در دادسرای تبریز / باشگاه پرسپولیس تکذیب کرد

به گزارش مملکت آنلاین، بابک محبوب علیلو دادستان تبریز در گفت و گو با رسانه های محلی با اعلام این خبر گفت: این بازیکن بعد از احضار از تهران به شعبه مربوطه دادسرای تبریز، تفهیم اتهام شده و قرار تامین کیفری برای او صادر شد.

دادستان مرکز استان افزود: علاوه بر احضار حامد لک و تفهیم اتهام، وی در دفتر بنده حاضر شده و ضمن ابراز ندامت از رفتار زشت خود، از مردم شریف تبریز و آذربایجان عذرخواهی کرد.

وی در خصوص روند پرونده دروازه بان پرسپولیس نیز گفت: بعد از صدور قرار تامین کیفری، پرونده با طی مراحل تحقیقات تکمیلی، در حال رسیدگی است.

معاون حقوقی پرسپولیس: حامد لک بازداشت نشده است

معاون حقوقی پرسپولیس گفت: لحظاتی قبل با لک صحبت کردم، وی در راه بازگشت از تبریز به تهران بود و صرفا در جلسه دادگاه توضیحاتی درباره این موضوع داده است.

وی افزود: باید مشخص شود چرا برخی افراد چنین شایعاتی را علیه بازیکنان پرسپولیس مطرح می‌کنند، حامد لک بازداشت نشده است. بعد از طرح این شایعه موضوع را پیگیری کردیم که متوجه شدیم این بحث صحت ندارد. دروازه‌بان ما در آرامش کامل و در شرایطی بسیار مناسب حضور دارد و این خبر درست نیست. قطعا باشگاه پرسپولیس با اینگونه شایعه‌پراکنی‌ها برخورد می‌کند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص رد شکایت این باشگاه از امیر قلعه نویی در دادگاه تجدید نظر عنوان کرد: در این پرونده ما از هوتن و اردشیر قلعه نویی شاکی بودیم. رای بدوی این پرونده در دادگاه تجدید نظر مورد تایید قرار گرفت که طبق آن حبس تعلیقی 91 روزه هوتن و برائت اردشیر قلعه نویی تایید شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر