چهارمین دوره جام مینی‌گلف یادواره مدافعان سلامت برگزارشد

چهارمین دوره جام مینی‌گلف یادواره مدافعان سلامت با حضور بیش از ۵۰ ورزشکار در دو بخش زنان و مردان در باشگاه گلف مینیاتور پارک ملت تهران برگزار شد.

به گزارش مملکت آنلاین،  حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف در مراسم اختتامیه این جام اظهار داشت: امیدوارم در دهه‌های متوالی با همت مردم و به برکت انقلاب، پیشرفت و توسعه در کشور مانند ۴ دهه گذشته اتفاق بیفتد. برای بزرگداشت و گرامیداشت زحمات همکارانم در کادر بهداشت و درمان که در خط مقدم ایثار، مسیر پیروزی‌های انقلاب را ادامه می‌دهند، چهارمین دوره این جام را برگزار کردیم.

رئیس فدراسیون گلف تاکید کرد: امیدوارم در دوره‌های آینده این‌ جام در کنار هم مسابقه دهیم و لذت ببریم. باید به یاد داشته باشیم که مینی گلف مقدمه سطح بالا برای ورود به رشته جذاب گلف است‌.

در پایان این مسابقات نتایج زیر به دست آمد:

بخش بانوان:

  • نفر اول: محیا شهسواری
  • نفر دوم: زینب هادی‌زاده
  • نفر سوم: هلیا چترنور

بخش مردان:

  • نفر اول: سعید حیدرزاده
  • نفر دوم: حسین آبخیز
  • نفر سوم: پرهام کلوایی

انتهای پیام/

ارسال نظر