قرعه‌کشی مرحله دوم جام حذفی انجام شد

مراسم قرعه کشی مرحله دوم جام حذفی فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برگزار شد.

به گزارش مملکت آنلاین، مراسم قرعه کشی مرحله دوم جام حذفی برگزار شد.

مسابقات این مرحله با حضور یازده تیم صعود کرده از لیگ استانی و ۱۷ تیم لیگ دسته دومی برگزار می شود که تیم ها حریفان خود را  به قید قرعه شناختند.

* نام تیم های میزبان اول آورده شده است:

  • شاهین بندرعامری- نیروی زمینی تهران
  • اتحاد کامیاران - سرخپوشان ساری
  • -شهید قندی یزد- پادما یدک اصفهان
  • عقاب تهران – شهرداری ماهشهر
  • استقلال راوه دلیجان – شهرداری برداسکن
  • اسپاد تهران – میلاد مهر تهران
  • پاس همدان – میعاد پارس آباد مغان
  • سردار بوکان - هلال احمر گراش
  • فولاد نوین اهواز – مس شهربابک
  • شهرداری بم- ستارگان آژند آذربایجان شرقی
  • سوهان محمد قم- داماش پارسه تهران
  • مس نوین کرمان – شمس آذر قزوین
  • ویستا توربین – برنده فولاد هرمزگان و شهرداری بندر انزلی
  • شهدای بابلسر -  برنده شهرداری اندیمشک و پیام خراسان جنوبی

این مسابقات طبق برنامه در روزهای ۱۸ و ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ برگزار و مرحله سوم مسابقات با حضور تیم های لیگ یک و تیم‌های صعود کرده از این مرحله در روزهای ۶ و ۷ اسفند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر