کاروان باشگاه تراکتور به عربستان رسید

اعضای تیم تراکتور وارد فرودگاه شهر جده شدند.

به گزارش مملکت آنلاین، اعضای تیم تراکتور وارد فرودگاه شهر جده شده و این فرودگاه را به‌سمت هتل محل اقامت خود ترک کردند.

نخستین تمرین شاگردان محمد ربیعی در عربستان، از ساعت ۲۰ امشب به‌وقت جده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر