ملوان ۹ نفره باخت

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی دنبال شد که ملوان با ۲ اخراجی و شکست برابر گل‌گهر این هفته را به پایان برد.

به گزارش مملکت آنلاین، تیم فوتبال گل گهرسیرجان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان و با قضاوت احمد محمدی پذیرای ملوان بود که شاگردان مهدی تارتار با ۲۱ امتیاز در رده پنجم و ملوانی‌ها نیز با ۱۹ امتیاز در رده هشتم جای داشتند.

در شرایطی که بازی به دقیقه ۳۲ این دیدار نزدیک می‌شد، پاس در عرض و روی زمین ابوالفضل رزاق‌پور از مقابل مدافعان ملوان گذشت تا مهدی تیکدری دروازه این تیم را باز کند. در ادامه و در لحظات پایانی نیمه نخست اشتباه محمدرضا رضایی مدافع تیم ملوان در مهار توپ باعث شد تا او مجبور به خطا بر روی بازیکن گل‌گهر شود و احمد محمدی با کارت قرمز مستقیم وی را از زمین بازی اخراج کرد. اعتراض بازیکنان ملوان و شرایط بازی در این لحظات به گونه‌ای پیش رفت که قائم اسلامی‌خواه و نیما انتظاری نیز از داور کارت زرد گرفتند تا ملوان در ۴۵ دقیقه با یک گل خورده، یک اخراجی و ۲ کارت زرد به رختکن برود.

در نیمه دوم بازهم شرایط به سود گل‌گهر پیش رفت و با اخراج رضا غندی‌پور در دقیقه ۵۱، ملوان با ۹ بازیکن این دیدار را دنبال کرد. این بازی در پایان وقت‌های قانونی با برتری یک بر صفر گل گهرسیرجان به پایان رسید تا شاگردان مهدی تارتار ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر