فولاد خوزستان مدافع پرسپولیس را به خدمت گرفت

مدافع فصل گذشته پرسپولیس به تیم فولاد خوزستان پیوست.

به گزارش مملکت آنلاین، به دنبال درخواست یحیی گل محمدی و پس از جلسه مشترک با هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه قرارداد، علی نعمتی که طی فصول اخیر به عنوان مدافع میانی و دفاع چپ برای سرخ‌های پایتخت به کار گرفته شده است، به مدت دو فصل با فولاد قرارداد همکاری امضا کرد.

نعمتی اولین خرید فولاد برای لیگ بیست و چهارم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر