۵ بازیکن استقلال تمدید کردند

باشگاه استقلال قرارداد با ۵ بازیکن خود را تمدید کرد تا در فصل آینده پیراهن این تیم را بر تن کنند.

به گزارش مملکت آنلاین، باشگاه استقلال قرارداد بازیکنانی مثل مهرداد محمدی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، آرمین سهرابیان و روزبه چشمی را تمدید کرد و با چند بازیکن تیم‌های دیگر هم توافق کرده ولی قرار است به یکباره از آنها رونمایی شود.

این تاکتیکی است که هلدینگ خلیج فارس در نظر گرفته و قرار است ویدیو‌هایی از این بازیکنان روی خروجی رسانه رسمی این باشگاه منتشر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر