بیرانوند: اوسمار به پرسپولیس برنمی‌گردد

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم اوسمار دیگر بر نمی گردد و کار او با باشگاه پرسپولیس به اتمام رسیده است.

به گزارش مملکت آنلاین، علیرضا بیرانوند در رابطه با اینکه گفته می‌شود بند فسخ قرارداد در قراردادش با باشگاه پرسپولیس دارد، گفت: من بندی در قراردادم ندارم. من مثل تمام بازیکنان هستم. هیچ فشاری هم به باشگاه نیاوردم. تماسی نگرفتم. تمام تلاشم را کردم و خدا را شکر تیم قهرمان شد. قرارداد هم دارم و می‌مانم. هیچ فشاری به باشگاه نمی‌آورم. می‌دانم باشگاه پرسپولیس شرایط سختی دارد برای انتخاب سرمربی. ۱۰ بازیکن پرسپولیس قرارداد ندارند و چون می‌دانم کار سختی دارند، من نمی‌آیم و کار را سخت‌تر کنم.

او در رابطه با ماندن یا رفتن اوسمار از پرسپولیس گفت: من به او پیام دادم و گفتم همه ما را نگران کردی و به من گفت خیلی سخت است که برگردم. به نظرم تمام شده است و اوسمار با تیم جدید قرارداد بسته است. من بازیکن حرفه‌ای هستم. الان باشگاه باید تصمیم بگیرد. تیم قهرمان شده و هر چه زودتر باید این اتفاق بیفتد. یحیی گل محمدی تاج سر پرسپولیسی‌هاست و مطمئن باشید این تیم قهرمان شد او نیز سهم بزرگی در آن دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر