مسابقات کورس پاییزه-زمستانه اسبدوانی گنبد کاووس به پایان رسید

روز چهارم و پایانی (قهرمانی) مسابقات اسبدوانی پاییزه-زمستانه گنبد کاووس عصر شنبه، ۱۹ اسفند ماه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

مسابقات کورس پاییزه-زمستانه اسبدوانی گنبد کاووس به پایان رسید

به گزارش مملکت آنلاین، چهارمین روز مسابقات هفته هجدهم و پایانی (قهرمانی) پاییزه-زمستانه شهرستان گنبدکاووس با رقابت ۶۲ راس اسب از سه نژاد «ترکمن، تروبرد و دوخون» در ۶ دور شامل دو دور هزار و ۲۰۰ متری، دو دور هزار متری، یک دور هزار و ۶۰۰ متری و یک دور هزار و ۷۰۰ متری در کلاس‌های «میدان آزاد، برنده، مبتدی و هندیکاپ» در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس به رقابت پرداختند. 

نتایج روز چهارم و آخر هفته هجدهم کورس پاییزه-زمستانه اسفند ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

دور اول ۱۲۰۰ متر بالاتر از ۳سال ترکمن، میدان آزاد

در نخستین دور این مسابقات اسب «آتا قوش جابر» با چابکسواری امین محمدی مقام نخست را کسب کرد، جایگاه دوم را نیز اسب «گل سقر» با چابکسواری طاهر گوگ نژاد از آن خود کرد و در نهایت جایگاه سوم به اسب «پینار حبیب لی» با چابکسواری کیوان قلر عطا رسید.

دور دوم ۱۲۰۰ متر «بالاتر از ۳ سال ترکمن،برنده»

دومین دور این مسابقات با قهرمانی اسب «رخشان بلوچستان» با چابکسواری بنیامین جرجانی به پایان رسید که جایگاه دوم این دور نیز به اسب «آتاشیر» با چابکسواری آرمین آق آتابای رسید و در نهایت مقام سوم را اسب «پرنسا» با چابکسواری طاهر گوگ نژاد کسب کرد.

دور سوم ۱۰۰۰ متر «بالاتر از ۳ سال دوخون، هندیکاپ کلاس۷»

در سومین دور مسابقات قهرمانی به اسب «سمیرامیس» با چابکسواری پیمان قلرعطا رسید، نایب قهرمانی از آنِ اسب «آرژانتین» با چابکسواری رامین قهرمانی شد و در نهایت جایگاه سوم به اسب «آی گنبد» با چابکسواری محمدخوجملی رسید.

دور چهارم ۱۰۰۰ متر «بالاتر از ۴ سال تروبرد، مبتدی»

در چهارمین دور این مسابقات اسب «سمرقند» با چابکسواری محمدخوجملی بر سکوی قهرمانی تکیه زد، شال و روپوش نایب قهرمانی بر گرده اسب «مستر اسپید» با چابکسواری امین محمدی نشست و اسب «هج لا» با چابکسواری شرف جمشیدی مقام سوم را کسب کرد.

دور پنجم ۱۶۰۰ متر «بالاتر از ۳ سال تروبرد، هندیکاپ کلاس۲»

قهرمانی دور پنجم به اسب «فرناندو» با چابکسواری کامل دالی جه عطا رسید، مقام نایب قهرمانی نیز به اسب «جوکوویچ» با چابکسواری مبین کم تعلق گرفت و جایگاه سوم نیز به اسب «سار سارا» با چابکسواری بنیامین جرجانی رسید.

دور ششم ۱۷۰۰ متر «بالاتر از ۳ سال دوخون، هندیکاپ کلاس۶»

در دور ۶ام اسب «فلوکی » با چابکسواری مسعود چنگیزی پور، اسب «ونکوور» با چابکسواری نورمحمد بهادر و اسب «دیزنی لند» با چابکسواری مبین کم به ترتیب در جایگاه‌های نخست تا سوم ایستادند.

در چهارمین روز هفته هجدهم مسابقات کورس پاییزه_زمستانه گنبدکاووس، اسب‌های «طوفان سرعت،تاوانابا،ریو تالیا،رد بوی» از حضور در مانژ و شرکت در مسابقات اعلام انصراف کردند.

همچنین لازم به ذکر است که مسابقات کورس پاییزه-زمستانه اسبدوانی گنبد کاووس با پایان یافتن هفته هجدهم و قهرمانی به پایان رسید، کورس بهاره اسبدوانی گنبد کاووس به بعد از پایان ماه مبارک رمضان موکول شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر