سرمربی پرسپولیس مخالف جدایی مهاجم ناراضی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر نسبت به جدایی شهاب زاهدی در نقل و انتقالات زمستانی مخالفت کرد.

سرمربی پرسپولیس مخالف جدایی مهاجم ناراضی

به گزارش مملکت آنلاین، پیشنهاد باشگاه ژاپنی برای عقد قرارداد با شهاب زاهدی به مدت یک فصل و نیم باعث شد تا مهاجم پرسپولیس تمایلی به ادامه حضور در جمع سرخپوشان پایتخت نداشته باشد.

این در حالی است که زاهدی برای جدایی در نیم فصل نیاز به جلب رضایت مدیران باشگاه و پرداخت پول به آنها دارد. رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم ترانسفر او را در اختیار اوسمار ویه را سرمربی تیم قرار داده بود که او نیز با این موضوع مخالفت کرده بود.

زاهدی که در بازی با تراکتور یک نیمه حضور داشت نتوانست گلزنی کند تا بار دیگر خواهان جدایی از پرسپولیس شود و تمام تلاش خود را برای پرداخت رضایت‌نامه به باشگاه و انتقال به «جی لیگ» ژاپن انجام دهد. او حتی در دو روز گذشته با پرسپولیس تمرین نکرد تا نشان دهد عزم جدی برای جدایی دارد.

با این حال ویه را همچنان مخالف جدایی زاهدی است اما اصرار عجیب مهاجم تیمش برای ترک این باشگاه باعث شده تا شاید بتواند درویش را مجاب به جدایی اش کرده و این تیم را ترک کند.

زاهدی در حالی اصرار به جدایی دارد که نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر ایران تا هفتم اسفندماه ادامه دارد و این بازیکن قصد دارد در آخرین روزهای مانده تا پایان این مهلت از پرسپولیس جدا شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر