رادوشویچ: بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیاست

دروازه بان پرسپولیس گفت: همه می‌دانیم که بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیاست و این را بارها ثابت کرده است؛ ما مشکلی بین ما وجود ندارد و رفتار بیرانوند نیز با من در این مدت تغییر نکرده است.

 رادوشویچ: بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیاست

به گزارش مملکت‌آنلاین، بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار با شهرداری ماهشهر که منجر به صعود سرخپوشان به نیمه‌نهایی جام حذفی شد اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود اما بسیار مشکل. مسابقات بسیار فشرده هست و هر  چهار روز یک بازی داریم و مجبور بودیم سفرهای زیادی نیز انجام دهیم. به همین دلیل، دیدار بسیار دشواری بود.

وی درباره جو ورزشگاه تختی آدابان خاطرنشان کرد: جو بسیار خوبی بود. هواداران ما همیشه در آبادان شرایط فوق‌العاده‌ای را به وجود می‌آورند و از ما حمایت می‌کنند. اما از قسمت دیگر شاهد پرتاب سنگ بودیم که اصلا جای این چیزها در فوتبال نیست. فوتبال یک ورزش زیباست و این حرکات زیبایی‌اش را از بین می‌برد. امیدوارم دیگر در هیچ ورزشگاهی شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره صحنه مشکوک به پنالتی در نیمه دوم که به نظر می‌رسید او مرتکب خطا شده است گفت: آن صحنه اصلا پنالتی نبود چرا که اصلا برخوردی با بازیکن حریف نداشتم. به جرات می‌توانم بگویم هیچ برخوردی نبود که داور بخواهد پنالتی بگیرد. تصمیم داور کاملا درست بود و مطمئن باشید که پنالتی رخ نداد.

وی درباره ثبت ششمین کلین‌شیت در ششمین بازی‌اش برای پرسپولیس در این فصل اذعان داشت: ما یک تیم هستیم. هر اتفاقی رخ می‌دهد برای تیم است. باید از سید جلال، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی زادگان و بقیه مدافعان تیم تشکر کنم. ثبت کلین‌شیت یک اتفاق کاملا تیمی است و بدون کمک دیگر بازیکنان به دست نمی‌آید.

گلر کروات سرخپوشان تهرانی درباره میزان آمادگی‌اش تصریح کرد: من آماده هستم تا هر زمان تیم لازم داشت کمک کنم. سعی کردم تا همیشه آماده باشم وهروقت که لازم بود کمک کنم.

رادوشویچ در پایان درباره مشکلش با علیرضا بیرانوند و اینکه رفتار این دروازه‌بان با او تغییر کرده است گفت: من و بیرانوند باهم دوست واقعی هستیم. این نظر مربی است که تصمیم بگیرد چه کسی در درون دروازه بایستد. همه می‌دانیم که بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیاست و این را بارها ثابت کرده است. در تمرینات به هم کمک می‌کنیم و رابطه خوبی داریم. مشکلی بین ما وجود ندارد و رفتار بیرانوند نیز با من در این مدت تغییر نکرده است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر