اعلام پنالتی بعد از ۵ ماه!

هیئت فوتبال استان تهران پس از پنج ماه تصمیم به برگزاری یک بازی نیمه کاره از دقیقه ۸۴ داد.

اعلام پنالتی بعد از ۵ ماه!

به گزارش مملکت آنلاین، هیئت فوتبال استان تهران تصمیم عجیب و غریب کم نداشته اما، احتمالا زدن یک پنالتی با ۴ ماه و ۲۷ روز تاخیر، شاهکار منحصر به فردی در کارنامه مدیران این هیئت به حساب می‌آید.

روز ۲۸ شهریور امسال، تیم جوانان توانا در هفته نهم لیگ برتر جوانان تهران، در ورزشگاه غروی مهمان تیم کوهسار می‌شود. کوهسار ۲ بر یک پیش می‌افتد، در دقیقه ۸۴ داور برای توانا پنالتی می‌گیرد. مربیان و نیمکت‌نشینان کوهسار اعتراض می‌کنند و وارد زمین می‌شوند ولی اعتراض‌ها به جایی می‌رسد که داور نمی‌تواند بازی را ادامه بدهد.
کمیته انضباطی با استناد به گزارش داور، کوهسار را ۳ بر صفر بازنده اعلام می‌کند ولی ماه‌ها بعد از این ماجرا و در حالی که بازی برگشت دو تیم هم انجام شده و تنها ۳ هفته به پایان لیگ مانده، ناگهان کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را رد و اعلام می‌کند که بازی باید روز ۲۳ بهمن، از دقیقه ۸۴ و از روی نقطه پنالتی برای توانا، دوباره از سر گرفته شود!

اعتراض باشگاه توانا به این رای عجیب به جایی نمی‌رسد و در حالی که توانا معتقد است بازی به دلیل اتفاقات غیرمترقبه مثل باران و برف یا قطع برق ورزشگاه، متوقف نشده، ادامه آن بی‌معنی بوده و باید تیم میزبان همانگونه که داور تشخیص داده، تنبیه می‌شد.

با وجود این اعتراض، هیئت فوتبال استان تهران به ریاست میرشاد ماجدی و دبیرکلی عباس تیموری بازی را با ۴ ماه و ۲۷ روز تاخیر، از سر گرفت و این بازی در نهایت با پنالتی شهریار برنتی با نتیجه ۲ بر ۲ تمام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر