گل‌محمدی به فولاد نمی‌آید

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با وجود پیشنهاد از تیم های لیگ برتری قصد استراحت تا پایان فصل را دارد.

گل‌محمدی به فولاد نمی‌آید

به گزارش مملکت آنلاین، شکست فولاد خوزستان مقابل چادرملو اردکان در جام حذفی فوتبال کشور با واکنش تند مسؤولان فولاد در خصوص عملکرد ایگناسیو مارتینز همراه شد تا آرمین مرادی سخنگوی باشگاه در خصوص احتمال برکناری این مربی اسپانیایی صحبت کرده و عنوان کند: «اصلا تعارف نداریم. آقای رضائیان مدیرعامل جدید فولاد مسؤولیت قبول کرده و به دنبال موفقیت تیم است و به همین خاطر ممکن است هر تصمیمی درباره سرمربی گرفته شود. فعلا با مارتینز صحبت می‌کنیم اما اگر نتواند از نظر فنی مدیریت باشگاه را درباره آینده توجیه کند، قطعا به سمت تعویض سرمربی خواهیم رفت. اگر قرار باشد مارتینز را کنار خود نداشته باشیم، مطمئنا سرمربی‌ای را خواهیم آورد که از تمام سرمربیان شاغل در فوتبال ایران سطحی متفاوت‌تر خواهد داشت.»

به گزارش مهر، همین صحبت‌ها کافی بود تا شایعه درباره احتمال حضور سرمربیان داخلی همچون یحیی گل محمدی و ساکت الهامی که در نیم فصل اول لیگ برتر تیم داشتند مطرح شود.

گل محمدی که در پایان دور رفت مسابقات لیگ برتر ترجیح داد از پرسپولیس برود همچنان روی تصمیم خود مبنی بر استراحت پافشاری می‌کند و اصلا نمی‌خواهد قبل از پایان فصل در تیم دیگری حضور پیدا کند. بنابراین حضور یکی از پر افتخارترین مربیان لیگ برتری در فولاد تقریبا منتفی است.

حال باید دید آیا با خروج مارتینز قرار است گزینه‌های داخلی دیگری همچون الهامی مطرح شوند با این تیم طبق وعده‌های رضائیان سراغ گزینه‌های مطرح خارجی خواهد رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر