انصاری‌فرد: پیشنهاد پنالتی‌زدن جهانبخش را من دادم / مطمئن بودم گل می‌شود

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: واقعا خوشحالم که توانستیم به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم و دست تک تک مردم ایران را می بوسم.

به گزارش مملکت آنلاین، کریم انصاری فرد پس از پیروزی ایران برابر ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اظهار داشت: واقعاً نمی‌دانم چطور احساساتم را بیان کنم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

او ادامه داد: پیشنهاد من به امیر قلعه نویی (ُسرمربی تیم ملی فوتبال ایران) این بود که علیرضا جهانبخش پنالتی را بزند و مطمئنم بودم که او می‌تواند این پنالتی را تبدیل به گل کند و واقعاً از ته دل برای او خوشحال هستم.

انصاری فرد در پایان خاطر نشان کرد: دست تک تک مردم ایران را می‌فشارم و می‌بوسم و از تمام دلگرمی‌هایی که به ما دادند تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه مسیر هم موفق باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر