سرپرست نساجی: در نیم فصل دوم دل هواداران را شاد خواهیم کرد

سرپرست نساجی درباره شرایط بازیکنان جدید این تیم گفت: این بازیکنان به لحاظ آمادگی جسمانی و تاکتیکی به زمان احتیاج دارند تا با تیم مطابقت پیدا کنند و به تیم اضافه شوند.

سرپرست نساجی: در نیم فصل دوم دل هواداران را شاد خواهیم کرد

به گزارش مملکت آنلاین، فرهاد کوچک زاده سرپرست نساجی مازندران درباره شرایط این تیم پیش از نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به تعطیلات نسبتاً زیاد نیم فصل لیگ برتر که به واسطه برگزاری جام ملت‌های آسیا اتفاق افتاد، وقفه زیادی میان نیم فصل اول و دوم اتفاق افتاد. تقریباً همه تیم‌ها مجبور شدند یک پروسه بدنسازی را قبل از آغاز نیم فصل دوم انجام بدهند. تیم نساجی هم از این قاعده مستنثنی نبود. مجبور شدیم با توجه به اینکه تمام زمین‌های تهران زیر کشت بودند و حتی زمین های شمال هم که جستجو کردیم کمپی برای تمرینات سه جلسه‌ای ما نبود، مجبور شدیم به شهر آنتالیا برویم.

او افزود: به کشور ترکیه و شهر آنتالیا سفر کردیم. آنجا بالای چند صد زمین فوتبال چمن وجود داشت و در همان حال ۲۰۰ تیم خارجی آنجا تمرین می کردند. با زحمات آقای حدادیان و بایندریان اردوی ۱۲ روزه بسیار خوب و سختی داشتیم و باید بگویم یکی از بهترین اردوهای چند سال اخیر را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان تمرینات بسیار خوبی را سپری کردند.

سرپرست نساجی درباره برنامه برگزاری اردوی تدارکاتی در کشور ترکیه عنوان کرد: اکثر روزها ۳ جلسه تمرین انجام می‌دادیم. ۲ جلسه در زمین چمن و یک جلسه هم بدنسازی بود. ۲ بازی تدارکاتی با تیم‌های خیلی خوب لهستان و چک داشتیم که بازی بسیار پربرخورد در حد بازی رسمی بود. بچه‌ها آنجا خیلی زحمات زیادی کشیدند و آلکاراس بسیار خوب برنامه‌ریزی کرد.

کوچک زاده درباره بازیکنان تازه وارد نساجی و همچنین وضعیت آمادگی آنها گفت: محمد عباس‌زاده کاپیتان به ما اضافه شد. محمدرضا حسینی، سعید آقایی، علیرضا رضایی و بازیکنان جدید دیگری مثل باقری هم از امروز به ما اضافه شدند. این بازیکنان به لحاظ آمادگی جسمانی و تاکتیکی به زمان احتیاج دارند تا با تیم مطابقت پیدا کنند و به تیم اضافه شوند. مطمئناً شرایط تیم ما بهتر خواهد شد. با نظر آقای آلکاراس در طول نیم فصل دوم مطمئناً به دردمان می خورند. یک مقدار به زمان احتیاج دارند به شرایط آرمانی بدنی و تاکتیکی برسند.

او درباره برگزاری اردوی تدارکاتی در ایران تصریح کرد: این هفته ما دو بازی دوستانه با استقلال و شمس آذر در تهران انجام می‌دهیم. اگر بارندگی و شرایط جوی اجازه دهد با استقلال روز شنبه بازی می‌کنیم و یکشنبه به مصاف شمس آذر قزوین می‌رویم. همچنین چهارشنبه هفته آینده برای دیدار جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک به قائمشهر سفر می‌کنیم. رفته رفته برای دور برگشت لیگ برتر آماده می‌شویم.

سرپرست نساجی درباره اینکه آیا در دور برگشت لیگ برتر نتایج نساجی، تغییر خواهد کرد، تاکید کرد: مطمئنم با وضعیت خوبی که در تیم می‌بینیم. بچه‌ها مصمم هستند که نتایج دور رفت را جبران کنند و نتایج خوبی بگیرند و دل هواداران را شاد کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر