پرسپولیس به دنبال جذب گزینه نقل و انتقالاتی استقلال

باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط میانی خود به سراغ بازیکن ذوب‌آهن و گزینه جواد نکونام رفته است.

پرسپولیس به دنبال جذب گزینه نقل و انتقالاتی استقلال

به گزارش مملکت آنلاین، با جدایی محمد عمری و میلاد سرلک از تیم پرسپولیس، مدیران این تیم در تلاش هستند تا در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی، بازیکنان شایسته‌ای برای آنان انتخاب کنند.

مدیران این باشگاه برای جانشین عمری حالا به سراغ محمدحسین اسلامی هافبک ۲۲ ساله ذوب‌آهن اصفهان رفته‌اند. اسلامی که یکی از مهره‌های کلیدی ذوبی‌ها و محمد ربیعی سرمربی این تیم در این فصل بوده با توجه به عملکرد خوبی که داشته مورد توجه برخی از تیم‌های لیگ برتری قرار گرفته است و تیم‌های بزرگ ایرانی به دنبال این ستاره هستند.

این بازیکن تا پیش از این در لیست جواد نکونام حضور داشت و او از علی خطیر خواسته بود تا در پنجره زمستانی این هافبک را به خدمت بگیرد. این باشگاه مذاکراتی را برای جذب وی با باشگاه ذوب‌آهن داشت که در نهایت روند این مذاکرات به بن‌بست خورد تا به احتمال زیاد حضور این هافبک جوان در استقلال منتفی شود.

پرسپولیسی‌ها حالا در تلاش هستند تا این بازیکن را در این پنجره به خدمت بگیرند و هرچند هنوز هیچ مذاکره‌ای با مدیران ذوب‌آهن نداشته‌اند. باید دید چه سرنوشتی در انتظار این هافبک جوان خواهد بود و آیا این بازیکن سرانجام راهی یکی از تیم‌های سرخابی پایتخت خواهد شد؟

انتهای پیام/

ارسال نظر