یک بازیکن دیگر از مس رفسنجان جدا شد

در حالی که محسن آذرباد کاپیتان مس رفسنجان با انتشار پستی در فضای مجازی، از این تیم و مردم رفسنجان خداحافظی کرد، زمزمه های از جدایی فرشید باقری بازیکن دیگر این تیم و پیوستن به جمع استقلالی‌های تهران نیز در فضای رسانه‌ای استان کرمان به گوش می‌رسد.

یک بازیکن دیگر از مس رفسنجان جدا شد

به گزارش مملکت آنلاین، کاپیتان آذرباد عصر یکشنبه با انتشار این پست از مردم رفسنجان به علت حمایت‌های چندسال اخیر قدردانی کرد.

براساس شنیده ها، مقصد احتمالی آذرباد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است و گفته می‌شود که این بازیکن مجدد شاگرد محمد ربیعی در این تیم خواهد شد.

آیا فرشید باقری به استقلال می رود؟

فرشید باقری نیز صبح امروز نشستی با مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان برگزار کرده تا رضایت‌نامه خود را از نارنجی‌پوشان رفسنجانی دریافت کند.

گفته می‌شود که باقری حدود ۱۸۰ میلیارد ریال از باشگاه مس رفسنجان مطالبه دارد و حاضر شده که حتی برای دریافت رضایت‌نامه خود مبلغی را ببخشد.

در حالی که برخی از رسانه‌ها از پیشنهاد ۸۰ میلیارد ریالی استقلال به باقری خبر داده اند که باشگاه استقلال اخبار پیرامون آن را رد کرده است.

فرشید باقری هافبک دفاعی که با مس رفسنجان روزهای نه چندان خوبی را در لیگ برتر پشت سر گذاشت سابقه پوشیدن پیراهن آبی را دارد و در ۱۴ مسابقه این فصل فرصت حضور در ترکیب ساکت الهامی را به دست آورد و موفق شد در نیم فصل نخست دروازه ذوب آهن اصفهان را باز کند.

تیم فوتبال مس رفسنجان در پایان نیم فصل رقابت های لیگ برتر کشور با کسب ۱۵ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر