جهانبخش: ما یک هدف داریم و آن هم قهرمانی است

لژیونر تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم همه مردم عزیز ایران از تیم ملی حمایت کنند چون این از این نسل انتظار می‌رود که قهرمانی آسیا را به دست آورد و من به نمایندگی از بازیکنان این قول را می‌دهم که همه ما تمام تلاشمان را انجام دهیم که بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

جهانبخش: ما یک هدف داریم و آن هم قهرمانی است

به گزارش مملکت آنلاین، علیرضا جهانبخش پس از پیروزی تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ اظهار داشت: ما یک هدف داریم و آن هم قهرمانی تیم ملی کشورمان است. امیدوارم همه مردم عزیز ایران از تیم ملی حمایت کنند چون این از این نسل انتظار می‌رود که قهرمانی آسیا را به دست آورد.

وی افزود: این تیمی که همه می‌بینند قطعا حرفی برای گفتن دارد و فقط باید مردم کشورمان برای‌مان دعا کنند و انرژی مثبت بفرستند که ما بتوانیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

وی در خصوص باخت ژاپن مقابل عراق نیز گفت: امروز هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که ژاپن ببازد اما من از بازی عراق لذت بردم. قطعا من و همه بازیکنان تلاش می‌کنیم که در بازی بعدی نتیجه‌ای کسب کنیم که دلخواه مردم عزیز ایران باشد.

تیم ملی کشورمان که با پیروزی برابر هنگ‌کنگ صعود خود به یک‌هشتم را قطعی کرد، در آخرین دیدار دور گروهی از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه سوم بهمن به مصاف امارات می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر