پنجره نقل و انتقالاتی آلومینیوم اراک هم بسته شد

باشگاه آلومینیوم اراک با بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شد.

پنجره نقل و انتقالاتی آلومینیوم اراک هم بسته شد

به گزارش مملکت آنلاین، فیفا جدیدترین آپدیت از محکومیت قطعی باشگاه‌های سراسر جهان و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی آنها را منتشر می‌کند که در این بین نام تیم‌های ایرانی دیده شده و علاوه‌بر پرسپولیس و استقلال، مشخص شد که پنجره نقل و انتقالاتی آلومینیوم هم بسته است.

باشگاه آلومینیوم اراک به‌خاطر شکایت خارجی (احتمالا والنتینو یوئل) با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شده و نمی‌تواند بازیکن جدید جذب کند تا شوک بزرگی به این تیم در آستانه فعالیت در بازار زمستانی وارد شود.

در شرایطی که نقل و انتقالات زمستانی به‌زودی آغاز خواهد شد، باشگاه آلومینیوم اراک به دلیل بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالاتی نمی‌تواند بازیکن جدید به خدمت بگیرد و باید نسبت به پرداخت در محکومیت مالی در فیفا اقدام کند.

آلومینیوم اراک با توجه به جدایی قطعی سجاد آقایی از این تیم و همچنین پارگی رباط صلیبی مرتضی تبریزی و خروج او از لیست، تا این لحظه می‌تواند دو بازیکن بزرگسال دیگر به لیست خود اضافه کند ولی بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مانع از این اتفاق برای آنها خواهد شد.

گفتنی است، آخرین باشگاه ایرانی که فیفا رای به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش داده، آلومینیوم اراک بوده که در روز سه‌شنبه همین هفته (۱۹ دی) این اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر