برد پرگل خاتون بم در لیگ برتر فوتبال زنان

آخرین و مهم‌ترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر زنان، با برتری پنج بر صفر خاتون بم مقابل ملوان انزلی در ورزشگاه فجر بم به پایان رسید.

برد پرگل خاتون بم در لیگ برتر فوتبال زنان

به گزارش مملکت آنلاین، روز دوشنبه، ۱۸ دی ماه در مسابقات هفتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، شاگردان مرضیه جعفری در تیم خاتون بم با پیروزی برابر ملوان انزلی توانستند صدر نشین باشند.

زننده گل‌های تیم خاتون بم زهرا قنبری دو گل، موناحمودی یک گل، سارا دیدار یک گل و نگین زندی هم یک گل به ثمر رساندند.

در پایان هفته هفتم، خاتون بم با ۱۹ امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتبال زنان باقی ماند و تیم‌های شهرداری سیرجان و ملوان انزلی هر دو با ۱۶ امتیاز در تعقیب خاتونِ صدرنشین هستند.

تنها تیم‌های بدون شکست لیگ تا این هفته از رقابت‌ها دو تیم خاتون بم و ملوان انزلی بودند که با این پیروزی خاتون بم توانست این عنوان را به نفع خود حفظ کند.

لازم به ذکر است: با توجه به مصدومیت ناشی از تصادف زهرا خواجویی دروازه‌بان اصلی تیم ملی و خاتون بم، مهدیه مولایی در قفس توری خاتون قرار گرفته بود.

بامداد روز یکشنبه سوم دی ماه بر اثر واژگونی خودروی تیبا در ورودی دوراهی بم(باغچمک) ملیکا محمدی جان خود را از دست داد و دو بازیکن دیگر زهرا خواجویی و بهناز طاهرخانی مصدوم شدند.

با توجه به اینکه نخستین بازی خاتون بعد از درگذشت ملیکا محمدی بود و به همین دلیل این مسابقه تحت تاثیر درگذشت تلخ شماره ۱۸ تیم ملی قرار گرفته بود و در ابتدای بازی تمام بازیکنان با کاوری که عدد ۱۸ روی آن نوشته شده بود وارد زمین شدند.

یادآور می‌شود: تیم خاتون بم در هفته هشتم لیگ تاریخ ۲۳ دی ماه به مصاف پالایش گاز ایلام می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر