بازیکن پرسپولیس، سرباز شد

معاون وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: بازیکن پرسپولیس از اول اسفند سرباز است.

به گزارش مملکت آنلاین، با اعلام زاهدی معاون اجتماعی‌ وظیفه عمومی ناجا میلاد سرلک به دلیل اینکه بالای ۲۸ سال دارد و به تیم ملی دعوت نشده باید به خدمت سربازی برود.

سرلک باید از تاریخ اول اسفند ماه به خدمت اعزام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر