لباس شماره ۱۲ استقلال به سفیر عربستان اهدا شد

سفیر عربستان در دیدار با مدیرعامل استقلال گفت: در صورت قهرمانی آبی‌پوشان تهرانی در لیگ برتر یا جام حذفی، عربستان می‌تواند میزبان دیدار سوپرجام فوتبال ایران، پایان فصل شود.

لباس شماره ۱۲ استقلال به سفیر عربستان اهدا شد

به گزارش مملکت آنلاین، پیش از ظهرامروز ( دوشنبه) عبدالله بن سعود العنزی، سفیر عربستان سعودی در جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه به منظور دیدار و گفت و گو با علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال در کمپ زنده یاد ناصرحجازی دیدار و گفت وگو کردند. پس از ورود سفیر عربستان و هیات همراه به سالن کنفرانس کمپ، مدیرعامل استقلال ضمن خوشامدگویی به سفیر و هیات همراه، با اشاره به قدمت و قدرت فوتبال ایران و عربستان در آسیا و سابقه قهرمانی‌های استقلال و الهلال در آسیا، گفت: از زمان ورود جناب سفیر به تهران، اتفاقات خوبی بین ۲ کشور ایران و عربستان افتاده و دل‌ها به هم نزدیک شده است.

عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان هم ضمن تشکر از مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: خوشحالم که به عنوان سفیر عربستان در ایران هستم و از میزبانی باشگاه بزرگ استقلال تشکر می‌کنم. باشگاه استقلال را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم که دو بار قهرمان آسیا شده و همواره حریف قدرتمندی برای باشگاههای عربستانی و به خصوص باشگاه الهلال عربستان بوده و دیدارهای این دو تیم همیشه جذاب از کار درآمده است. به نظرم با توجه به اینکه هر دو باشگاه از باشگاههای پرطرفدار آسیا و آبی پوش هستند، می توانند همکاریهای دوجانبه ای داشته باشند. در ماه دوم میلادی سال جاری که الهلال عربستان به ایران می آید ترتیبی اتخاذ خواهد شد تا پیوندها بین این دو باشگاه بزرگ آسیا، ایجاد شود.

خطیر در ادامه نشست ضمن تشکر از سفیر عربستان در ایران گفت: با توجه به قدمت ۲ باشگاه استقلال و الهلال در آسیا مطمئنا این همکاری منجر به اتفاقات بسیار خوبی برای فوتبال ایران و عربستان خواهد شد. همیشه بین استقلال و الهلال یک رقابت جذاب وجود داشته و این دو تیم هم آبی پوش، هم پرطرفدار و هم از رقبای قدیمی بوده‌اند. ما از همکاری ۲ باشگاه استقبال می کنیم. می‌توانیم علاوه بر انجام بازیهای دوستانه و برگزاری کمپ‌های تمرینی، در توسعه آکادمی و فوتبال پایه همکاری های دوجانبه داشته باشیم.

سفیر عربستان هم در پایان صحبتهایش پیشنهاد داد در صورت قهرمانی استقلال در رقابتهای لیگ برتر یا جام حذفی، عربستان میزبان دیدار سوپرجام فوتبال ایران، پایان فصل شود.

در پایان نشست، علاوه بر اهدای هدایای یادبود باشگاه استقلال به سفیر عربستان و هیات همراه، پیراهن شماره ۱۲ استقلال به سفیر عربستان اهدا شد و علی خطیر مدیرعامل استقلال با عبدالله بن سعود العنزی، عکسهای یادگاری گرفتند.

عبدالله بن سعود العنزی و هیات همراه پس از بازدید از کمپ زنده یاد ناصرحجازی، محل کمپ را با بدرقه مدیران باشگاه استقلال، ترک کردند. در این نشست مهدی افضلی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال و سید مهدی علوی مدیر فرهنگی باشگاه حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر