پایان مسابقات بسکتبال ۳ به ۳ رده‌های سنی آذربایجان‌غربی در بخش دختران

مسابقات بسکتبال ۳ به ۳ رده‌های سنی آذربایجان‌غربی در بخش دختران با شناخت تیم‌های برتر پایان یافت.

پایان مسابقات بسکتبال ۳ به ۳ رده‌های سنی آذربایجان‌غربی در بخش دختران

به گزارش مملکت آنلاین، مسابقات بسکتبال سه به سه رده‌های سنی استان آذربایجان‌غربی به میزبانی ارومیه با شناخت تیم‌های قهرمان زیر ۱۴، زیر ۱۶ و زیر ۱۹ سال به پایان رسید.

در رده سنی جوانان زیر ۱۹ سال در دیدار فینال تیم "آزادی ارومیه" با برد ۱۳ بر ۱۰ مقابل "بیرثانیه" قهرمان شد و در دیدار رده‌بندی، تیم "پدیده مهاباد" با برد ۶ بر ۵ برابر "شیکاکو ارومیه" سوم شد.

در دیدار فینال رده سنی نوجوانان زیر ۱۶ سال،  تیم "ژین مهاباد" ۵ بر ۴ "بیرثانیه ارومیه" را برد و بر سکوی نخست ایستاد و در دیدار رده‌بندی "تلاش ارومیه" با برد ۷ بر ۲ مقابل "منتخب بوکان" به مقام سوم رسید.

در رده سنی نونهالان زیر ۱۴ سال هم عنوان قهرمانی به تیم "بیرثانیه ارومیه" رسید که در دیدار پایانی ۶ بر ۱ "پیشناز مهاباد" را شکست داد و در بازی رده‌بندی، "جردن ارومیه" ۴ بر ۳ "انرژی ارومیه" را شکست داد و سوم شد.

در این مسابقات ۳۳ تیم در سه رده سنی حضور داشتند و در ۶۱ بازی به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت‌های رقیه فتح‌الله‌زاده نایب رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی در پیامی از تلاش‌های دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات، هیات‌های شهرستانی و تیم‌های حاضر تمجید و تشکر کرد.

این رقابت‌ها در چنین سطحی برای اولین بار در استان آذربایجان‌غربی برگزار شد و ماه گذشته نیز رقابت‌های بخش پسران با حضور ۲۹ تیم برگزار شده بود.

گفتنی است، کلیه جوایز نقدی برای تیمهای اول و دوم و سوم و همچنین کاپ و داوران و غیره توسط شرکت بیرثانیه حامی بسکتبال استان آذربایجان‌غربی انجام گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر