قلعه‌نویی: باخت نساجی عادلانه نبود / شرایط لژیونرها سنجیده می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: نساجی فوتبال خوبی بازی کرد و (شکست مقابل نوبهار) عدالت فوتبال نبود.

قلعه‌نویی: باخت نساجی عادلانه نبود / شرایط لژیونرها سنجیده می‌شود

به گزارش مملکت آنلاین، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه دیدار سپاهان ایران و آلمالیق ازبکستان در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا که با برتری ۹ بر صفر نماینده ایران به پایان رسید اظهار داشت: نساجی فوتبال خوبی بازی کرد و (شکست مقابل نوبهار) عدالت فوتبال نبود. شاید این اتفاق به‌خاطر بی‌تجربگی بازیکنان نساجی از بازی در این فضا رقم خورد؛ وگرنه این تیم بهتر از حریف خودش بازی کرد.

وی با تمجید از بازی زیبای شاگردان ژوزه مورایس مقابل آلمالیق تصریح کرد: به هر حال به عنوان نماینده شایسته ایران برد مهمی را به دست آورد. امیدوارم فردا هم پرسپولیس با انجام یک بازی خوب نتیجه خوبی به دست آورد.

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد جلسه اخیر خود با مسئولان سازمان لیگ برای برنامه‌ریزی لیگ برتر و حضورش در اردوی نساجی و سپاهان شب قبل از مسابقه گفت: در مورد برنامه‌های آتی تیم ملی جلسه‌ای داشتیم که مصادف با حضور دو نماینده شایسته کشورمان در هتل المپیک شد. به مهدی تاج پیشنهاد دادم به اردوی این تیم‌ها برویم. تاج هم از این موضوع استقبال کرد.

قلعه‌نویی درباره عملکرد ملی‌پوشان سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان امروز فوتبال خیلی خوب و روانی بازی کرد ملی‌پوشانش نیز عملکرد خوبی داشتند. سپاهان در ایجاد موقعیت و ارائه فوتبال شناور خیلی خوب کار کرد.

در مورد آغاز اردوی تیم ملی پس از اتمام دیدارهای دهم لیگ برتر توضیح داد: اردوی تیم ملی در آن زمان آغاز می‌شود سه ماه قبل توافق کرده بودیم آخرین بازی لیگ در این هفته ۱۹ آبان باشد اما اتفاقاتی افتاد ما هم به این دلیل که خودمان مربی باشگاهی بوده‌ایم و دوست نداشتیم اتفاقاتی بیفتد که باشگاه‌ها ضرر کنند. توافق کردیم بازی‌های روز بیست یکم سر جای خود بماند.

سرمربی تیم ملی کشورمان در مورد ابراز ارادات ساموئل بابایان سرمربی نوبهار به او گفت: بابایان از دوستان قدیمی من است. او قبلاً مدیر باشگاه پاختاکور بود و مرا در چندین نوبت دعوت کرد. من به ازبکستان رفتم و قرار شد مربی پاختاکور بشوم که شرایط مهیا نشد.

قلعه‌نویی در مورد گل زیبایی که سردار آزمون شب گذشته (یکشنبه) با پیراهن رُم مقابل لچه به ثمر رساند، اظهار داشت: سردار گل خیلی خوبی زد. ما این بازیکنان را رصد می‌کنیم و امیدواریم شرایط لژیونرها بهتر از این شود. آنها توانایی افتخارآفرینی را دارند.

وی درباره امیدها برای موفقیت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، با توجه به شرایط خوب لژیونرها تصریح کرد: بله، با ما بازیکنان لژیونر را رصد می‌کنیم سردار گل خیلی خوبی زد و امیدواریم شرایط لژیونرمان بهتر شود زیرا این توانایی را دارند که برای فوتبال مملکت افتخارآفرینی کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد ناراحتی خود از عده‌ای که او را به زعم خودش آزار داده بودند، گفت: من عده‌ای را گفتم که از سال ۲۰۰۶ هستند. به قول آن مثل معروف که می‌گویند حرف را وسط بیندازید تا صاحبش آن را بردارد، این افراد بلافاصله عکس‌العمل نشان دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر