سرمربی ذوب آهن: ۴ ماه است حقوقی نگرفته‌ام

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ابراز امیدواری کرد دیدار تیمش برابر آلومینیوم اراک جذاب و تماشاگرپسند باشد.

سرمربی ذوب آهن: ۴ ماه است حقوقی نگرفته‌ام

به گزارش مملکت آنلاین، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک افزود: بسیار خوشحالم در خدمت مردم اراک هستم که خاطرات خوبی هم از این شهر دارم و تبریک می‌گویم به مجموعه خوب آلومینیوم اراک که تیمی خوب و جوان و منسجم را روانه لیگ کرده‌اند و همین مدل را هم ما در تیم ذوب آهن پیاده کرده‌ایم.
وی ادامه داد: با شناختی که از دو تیم دارم، بازی فردا بازی خوب و فیزیکی خواهد بود و امیدواریم تماشاگران لذت ببرند. البته بازی محورهای تاکتیکی هم خواهد داشت.
ربیعی گفت: بعد از بازی با تراکتور فردین یوسفی دچار آسیب دیدگی شد و در حال بهبودی است و فکر می‌کنم تا فردا وضعیت این بازیکن مشخص می‌شود.
او افزود: امروز خبری در رسانه‌ها شنیدم که ذوب آهن به ۴۰ درصد پرداختی رسیده است در صورتی که باید هواداران ما بدانند این درصد درست نیست و می‌تواند باری برای ما ایجاد کند. پیش پرداخت به صورت کامل پرداخت نشده و تا هفته هشتم باید دریافتی تیم به ۳۵ تا ۴۰ درصد می‌رسید اما، برای آذر و دی چک به تیم دادند و اگر پاس شود در دی ماه به ۴۰ درصد خواهد رسید. خودم به عنوان سرمربی ۴ ماه است حقوق نگرفته‌ام و چک دوماه آینده را به تیم ما داده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر