جزئیات شکایت باشگاه آلومینیوم اراک از استقلال و پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: تمام اشتباهات داوری در بازی با استقلال، به ضرر تیم آلومینیوم بود.

جزئیات شکایت باشگاه آلومینیوم اراک از استقلال و پرسپولیس

به گزارش مملکت آنلاین، محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم درباره عملکرد این تیم مقابل استقلال در لیگ برتر اظهار کرد: مقابل استقلال عملکرد خوبی داشتیم و حقمان باخت نبود. مقابل استقلال هم قبل از اینکه حریف ۱۰ نفره شود موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم. البته باید بگویم که تمام اشتباهات داوری در بازی با استقلال، به ضرر تیم ما بود.

او ادامه داد: استقلال روی کرنری به گل رسید که داور ابتدا اوت اعلام کرده بود اما بازیکنان استقلال توپ را برمی‌دارند و کرنر می‌زنند! داور نظر خودش را عوض کرد و کمک داور چیزی نگفت. در نیمه دوم در یک صحنه آرمین سهرابیان آبشار زد و داور کاملاً صحنه را دید اما جالب است که واکنشی نشان نداد.

مدیرعامل آلومینیوم افزود: با سر و صدا به جایی نمی‌رسیم. در لیگ قهرمانان آسیا از کمک داور ویدیویی استفاده می‌شود و با حمله به داور، تصمیمی عوض نمی‌شود. داورها در آن مسابقات به این راحتی نمی‌گذرند.

رجائیان بیان کرد: در دقیقه ۹۸ روی رضا جبیره خطای پنالتی انجام شد که داور از آن هم به راحتی گذشت. مرادمند هم باید خیلی زودتر از زمین اخراج می‌شد. به هر حال ما مدارک خود را برای کمیته داروان ارسال کرده‌ایم و امیدوارم در بازی‌های بعدی چنین اشتباهاتی صورت نگیرد.

او درباره شکایت این تیم از پرسپولیس هم گفت: شکایت ما از باشگاه پرسپولیس آن شکلی نبود که دوستان مطرح کردند. سازمان لیگ اگر می‌خواهد قوانین را اجرا کند، آن چیزی که خودش ابلاغ کرده است را باید اجرا کند و هر تیمی که تخلف کرده را جریمه کند. این چه چیزی است که تیم‌ها باید شکایت کنند؟ اگر تخلفی صورت گرفته، خود سازمان لیگ باید برود با آن تیم برخورد کند.

رجاییان درباره شکایت باشگاهش از استقلال نیز گفت: سازمان لیگ از باشگاه‌ها خواسته که اگر در زمینه سقف قراداد یا چنین مسالی، تخلفی صورت گرفت یا مواردی را مدنظر داشتند، به این سازمان نامه بزنند. ما هم بعد از بازی نامه‌ای با این مضمون به سازمان لیگ ارسال کردیم و در آن نام استقلال و نام بقیه باشگاه‌ها را آوردیم تا بررسی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر