برترین‌های مسابقه اسبدوانی آق‌قلا مشخص شدند

روز نخست هفته قهرمانی رقابت‌های اسبدوانی آق‌قلا پنجشنبه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار و اسب‌ها و چابکسواران برتر مشخص شدند.

برترین‌های مسابقه اسبدوانی آق‌قلا مشخص شدند

به گزارش مملکت آنلاین، در این روز از کورس پاییزه هفته قهرمانی ۶۲ راس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون به مسافت هزار متر با هم رقابت کردند.

در پایان هر کورس نتایج زیر به دست آمد:

دور نخست را اسب‌های بیشتر از سه سال ترکمن، مبتدی و نبرده برگزار کردند که اسب‌های طوفان ۹۸، ژینا و جیپسی سام به ترتیب با چابکسواری رامین قهرمانی، عرفان افق‌عطا و رضا ایمری به ترتیب اول تا سوم شدند.

اسب‌های بیشتر از سه سال ترکمن کلاس ۶ در دور دوم وارد دپار شدند که پس از طی مسافت مشخص شده هزار متری، آرمین آق‌آتابای با اسب بنی‌خان زودتر از بقیه از خط پایان عبور کرد و اول شد.

نورمحمد بهادر با اسب دال بدو در این دور در جایگاه دوم قرار گرفت و بهرام بینایی هم با اسب الیف به مقام سوم دست یافت.

اسب‌های ۲ ساله ترکمن، مبتدی و نبرده در دور سوم با هم رقابت کردند.

در این دور اسب‌های گلناز خمبر، آلتین شاه‌محمد و توران قره‌باش با چابکسواری علی قنبرزهی، بهرام بینایی و مبین کم به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

مکس تسپید، پاسکال ۲ و آی جان اسب‌های اول تا سوم دور چهارم بودند که این دور ویژه اسب‌های ۲ ساله، دوخون مبتدی و نبرده برگزار شد.

بهرام بینایی، رامین قهرمانی و محمدصفا مختوم‌نژاد چابکسواران اسب‌های اول تا سوم دور چهارم بودند.

اسب‌های بیشتر از سه سال تروبرد کلاس ۶ در دور پنجم با هم به رقابت پرداختند.

عرفان افق‌عطا، امین محمدی و بنیامین جرجانی چابکسوارانی بودند که توانستند با اسب‌های پری گل، لیدی جی و نیز وینر بلید به ترتیب اول تا سوم شوند.

در دور ششم و پایانی رقابت‌های روز نخست هفته قهرمانی، اسب‌های بیشتر از سه ساله دوخون،‌ ۲ تا ۶ سال‌ با هم رقابت کردند.

خان اقبال، میکال و رویا ناز نام‌ سه اسب اول تا سوم این دور بود که مبین کم،‌ عرفان افق‌عطا و امین محمدی چابکسواران این اسب‌ها بودند.

در پایان رقابت‌های امروز، در مجموع پنج میلیارد و ۱۳۴ میلیون ریال جوایز نقدی در نظر گرفته شده به مربیان، مالکان و چابکسواران اسب‌های اول تا سوم این مسابقات اهدا شد.

روز دوم هفته قهرمانی کورس اسبدوانی آق‌قلا جمعه با شرکت ۶۰ راس اسب در ۶ دور و به مسافت‌های هزار و نیز هزار و ۶۰۰ متر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر