وزیر ورزش از اسطوره پرسپولیس عیادت کرد

وزیر ورزش و جوانان برای عیادت پیشکسوت فوتبال ایران به بیمارستان رفت.

به گزارش مملکت آنلاین، کیومرث هاشمی امروز با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از علی پروین بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم مل فوتبال ایران عیادت کرد و جویای احوال این پیشکسوت فوتبال شد.

علی پروین از چند روز قبل به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شد و درحال حاضر وضعیت عمومی این اسطوره فوتبال روبه بهبود است.

انتهای پیام/

ارسال نظر