قهرمانی مازندران در مسابقات کشتی پهلوانی جوانان کشور

تیم مازندران با کسب چهار مدال رنگارنگ قهرمان مسابقات کشتی پهلوانی جوانان کشور (جام وحدت) شد.

قهرمانی مازندران در مسابقات کشتی پهلوانی جوانان کشور

به گزارش مملکت آنلاین، به‌مناسبت ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و بزرگداشت هفته وحدت مسابقات کشتی پهلوانی جوانان کشور با عنوان "جام وحدت" در سالن شهید آسمانی مجموعه ورزشی تختی اردبیل برگزاری شد.

در این رقابت ها که متولدین ۱۱ دی ماه سال ۱۳۸۲ تا ۱۰ دی ماه سال ۱۳۸۵ حق شرکت داشتند، در پنج وزن ۵۵ تا ۶۰ کیلوگرم، ۶۰ تا ۷۰ کیلوگرم، ۷۰ تا ۸۰ کیلوگرم، ۸۰ تا ۹۰ کیلوگرم و مثبت ۹۰ تا ۱۲۰ کیلوگرم در مجموع ۷۵ کشتی گیر از ۱۵ استان کشورمان شرکت کرده بودند.

در پایان این رقابت ها تیم استان مازندران با کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال برنز و در مجموع با کسب چهار مدال رنگارنگ قهرمان شد.

تیم استان اصفهان با کسب یک مدال نقره و سه مدال برنز دوم و تیم استان آذربایجان شرقی با کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره سوم شدند.

همچنین در بخش انفرادی این مسابقات و در وزن ۵۵ تا ۶۰ کیلوگرم: محمد رمضانی از استان خراسان رضوی اول، مهدی فرجی از خراسان شمالی دوم و رئوف حسن پور از مازندران و محمدمهدی آتش برگ از استان اصفهان به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۶۰ تا ۷۰ کیلوگرم: محمدرضا سراج از مازندران اول شد، عیسی نیکخواه از آذربایجان شرقی موفق به کسب رتبه دوم شد و ابوالفضل آتش برگ از اصفهان و مهدی یوسفی حاجی پور از استان تهران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۷۰ تا ۸۰ کیلوگرم: مهدی علیپور از خراسان شمالی در جایگاه اول ایستاد، محمدمهدی شیخ لر از استان مرکزی در رتبه دوم قرار گرفت و معین فتوحی از تهران و کیارش ذاکری از استان اصفهان به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۸۰ تا ۹۰ کیلوگرم: علی اکبر شفیعی از آذربایجان شرقی اول، امیرمحمد سعادت از اصفهان دوم و امیرمهدی ابراهیمی از اردبیل و ابوالفضل الهی از استان مازندران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن مثبت ۹۰ تا ۱۲۰ کیلوگرم: ارشیا ظهیری از مارندران اول شد، مرصاد شاکری از خراسان رضوی در جایگاه دوم ایستاد و علی ابوالفتحی از همدان و حسین مفیدی از استان تهران به طور مشترک موفق به کسب رتبه سوم شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر