برد پیکان مقابل استقلال خوزستان در لیگ برتر

پیکان تهران در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال برابر استقلال خوزستان به پیروزی رسید.

برد پیکان مقابل استقلال خوزستان در لیگ برتر

به گزارش مملکت آنلاین، تیم‌های استقلال خوزستان و پیکان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ امروز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند.

حسین زمانی با کمک‌های سعید زیبا و هیوا بهمنی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

استقلال خوزستان و پیکان نبرد دو تیم ته جدولی بود، دو تیمی که در فصل جدید لیگ با گذشت ۵ بازی هنوز در حسرت برد بودند. پیش از این دیدار، استقلال خوزستان با ۴ باخت، یک مساوی و یک امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته بود و پیکان هم با ۲ باخت و ۳ مساوی و کسب ۳ امتیاز تیم سیزدهم جدول بود.

با توجه به شرایط دو تیم در جدول هم شاگردان سیروس پورموسوی و هم شاگردان رسول خطیبی با انگیزه برد پا به میدان گذاشتند اما کفه ترازو در این دیدار به سمت تیم خوزستانی سنگینی می‌کرد و پیکان با دفاع فشرده روی ضد حمله به دنبال رسیدن به دروازه پورحمیدی بود.

فشار حملات استقلال خوزستان سبب شد تا در دقیقه ۳۷ بازیکنان پیکان متین کریم‌زاده را در محوطه جریمه با خطا سرنگون کنند و داور به نشانه پنالتی در سوتش بدمد.ضربه پنالتی رحیم زهیوی اما با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت تا بهترین موقعیت استقلال خوزستان برای گلزنی از دست برود.

در حالی که نبرد دو تیم تا دقایق پایانی بدون گل دنبال می‌شد، در دقیقه ۹۰ سامان نریمان جهان برای پیکان گلزنی کرد.

در نهایت پیکان توانست با نتیجه یک بر صفر استقلال خوزستان را شکست دهد و اولین پیروزی را در فصل جدید کسب کند.

پیکان با این برد ۶ امتیازی شد و با ۴ پله صعود در رده نهم قرار گرفت. استقلال خوزستان هم یک امتیازی و در رده پانزدهم باقی ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر