سومین برد متوالی پرشورها / تراکتور به جمع مدعیان صعود کرد

تراکتور در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال با یک گل هوادار را شکست داد و سومین پیروزی متوالی خود را جشن گرفت.

سومین برد متوالی پرشورها / تراکتور به جمع مدعیان صعود کرد

به گزارش مملکت آنلاین، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال جام باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدار هوادار تهران و تراکتور تبریز در ورزشگاه پاس قوامین پیگیری شد.

علی بای به همراه امیرمحمد داودزاده و محسن سلطانی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

تراکتور در حالی مقابل هوادار به میدان رفت که پس از دو شکست در دو هفته اول لیگ، در بازی‌های هفته سوم و چهارم پیروز شده بود تا از بحران فاصله بگیرد و در بازی امشب به دنبال سومین برد متوالی بود. در سوی دیگر هم هوادار با یک برد، دو مساوی و یک باخت شروع ضعیفی در رقابت‌های امسال داشته است و در شروع مجدد لیگ به دنبال جبران بود.

با شروع دیدار این تراکتور بود که با به ارائه یک بازی رو به جلو در موقعیت‌سازی روی دروازه هوادار بهتر عمل کرد و در دقیقه ۱۶ عارف آغاسی با یک ضربه سر روی سانتر ریکاردو آلوز دروازه هوادار را باز کرد تا تراکتور یک بر صفر جلو بیفتد.

در ادامه باز هم این این تراکتور بود که برتر نشان داد و اگر درخشش علیرضا حقیقی در درون دروازه نبود، هوادار با گل‌های خورده بیشتری در پایان نیمه اول به رختکن می‌رفت. در نهایت نیمه اول با تک گل آقاسی به سود تراکتور به پایان رسید.

در نیمه دوم هوادار برای جبران گل‌خورده رو به جلوتر به بازی پرداخت اما حملات این تیم نتیجه‌ای در بر نداشت. در سوی تراکتور هم برای حفظ گل زده و افزایش فاصله به دنبال رسیدن به گل‌های بیشتر بود.

با این حال تلاش دو تیم در نیمه دوم برای رد کردن توپ از خط دروازه‌ها بی‌ثمر ماند تا در نهایت تراکتور با نتیجه یک بر صفر هوادار را شکست دهد و با کسب سومین برد متوالی ۹ امتیازی شود و به رده چهارم جدول به صورت موقت صعود کند. هوادار هم با کسب دومین باخت، ۵ امتیازی ماند و در رده دهم قرار گرفت.

گفتنی است جواد نکونام سرمربی استقلال به همراه حمیدرضا رجبی و کیانوش رحمتی دو دستیارش از نزدیک تماشاگر این مسابقه بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر