طبقه اول ورزشگاه آزادی در حال اتمام است

سرپرست شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی گفت: در این مدت که موضوع بهسازی ورزشگاه آزادی مطرح شد، تلاش کردیم تا موضوع را به خوبی مدیریت کنیم و درصدد هستیم این روند به زودی تمام شود.

طبقه اول ورزشگاه آزادی در حال اتمام است

به گزارش مملکت آنلاین، مهیار عسگریان در آستانه بازی حساس پرسپولیس و النصر عربستان در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی اظهار کرد: با تلاش و خرد جمعی در این مدت کوتاه سکوی طبقه اول تمام شد و طبقه دوم تا ۴۵ روز آینده کار تیر پلکانی آن تمام می‌شود که بعد از آن به سرعت سکوها را تکمیل می‌کنیم.

وی ادامه داد: از ابتدا به شرکت توسعه تاکید شده بود که همزمان با برگزاری بازی‌ها، روند بهسازی ورزشگاه نیز انجام شود و ما هم در این مدت تلاش کردیم تا این موضوع به خوبی پیش برود. فضای بازسازی ۲۲ هزار صندلی است و سایر فضا قابلیت حضور تماشاگر را دارد.

وی اضافه کرد: در بازی دو تیم بیشتر فضای استادیوم با اقدامات صورت گرفته کاور می‌شود، در حال حاضر دیگر نخاله ساختمانی نداریم و عملیات ساخت‌وساز دنبال می‌شود. تصمیم گیرندگان با این شرایط می‌توانند دستور ورود تماشاگران را صادر کنند و مشکلی در این خصوص نداریم.

عسگریان در مورد وضعیت چمن ورزشگاه آزادی هم گفت: وقتی همه اهالی فوتبال در این مورد نقد داشتند ما هم پذیرا شدیم و اعتقاد داشتیم که مشکلی وجود دارد که باید حل شود. از همان زمان شروع به انتخاب مشاور کردیم و سعی داشتیم با یک برنامه کوتاه مدت، زمین را به شرایط مطلوب برسانیم و به موازات آن نیز کاشت چمن طبیعی را در فضایی دیگر دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: وظیفه ما این است که ورزشگاه را آماده کنیم. الان در سکوها مشکلی نداریم اما برای چمن اگر طبیعی باشد، امکان کاشت در قسمت خزانه وجود دارد تا در فرصت لازم جابه‌جایی صورت بگیرد ولی در خصوص چمن هیبریدی باید در فضای خود ورزشگاه و روی زمین این کار صورت بگیرد که این موضوع زمان‌بر است و نیازمند شرایط خاص است.

سرپرست شرکت توسعه و تجهیز در خصوص آسفالت و تعمیر مسیر ورزشگاه آزادی نیز اضافه کرد: حجم عملیات زیاد بود و به دلیل خرابی یکی از دستگاه‌ها کار به عصر روز گذشته کشید. عملیات ساختمانی ممکن است با مشکلاتی مواجه شود اما تلاش کردیم رضایت مردم عزیز ایران اسلامی را به دست بیاوریم و امیدوارم در بازی امروز دو تیم فضا به گونه‌ای باشد که همه چیز در حد مطلوب دیده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر