نساجی به هند رفت

کاروان تیم فوتبال نساجی ایران برای دیدار مقابل بمبئی سیتی هند راهی این کشور شد.

نساجی به هند رفت

به گزارش مملکت آنلاین، تیم فوتبال نساجی یکی از سه نماینده فوتبال ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، صبح امروز شنبه (۲۵ شهریور) برای برگزاری نخستین دیدار خود راهی هند شد.

تیم فوتبال نساجی ایران که اولین حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند، در سید دوم قرعه‌کشی این رقابت‌ها در گروه D با تیم‌های الهلال عربستان، بمبئی سیتی هند و نوبهار ازبکستان هم‌گروه است.

شاگردان مهدی رحمتی در حالی راهی هند شدند که بنا بر اعلام این باشگاه سفارت هند رواید علا عباس مهاجم عراقی نماینده فوتبال ایران در آسیا را صادر نکرده است.

در خبر باشگاه نساجی پیرامون این موضوع آمده است: علیرغم پیگیری‌های مسئولان باشگاه در سفارت ایران در هند و همچنین کنسولگری ایران در این کشور روادید مهاجم عراقی تیم فوتبال نساجی ایران صادر نشده و این بازیکن نمی‌تواند نماینده کشورمان را در بازی پیش رو همراهی کند.

در این راستا حتی دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز با صدور نامه «ارجنت» خواست تا روادید این بازیکن صادر شود. همچنین فدراسیون فوتبال ایران نیز با ارسال نامه به سفارت هند خواستار صدور روادید علا عباس شد، اما به هیچکدام از نامه‌ها ترتیب اثر داده نشد تا در آستانه سفر شاگردان مهدی رحمتی، اتفاقات عجیبی را شاهد باشیم.

سفارت هند در ایران طی روزهای اخیر با وجود دریافت مدارک سایر اعضای خارجی تیم فوتبال نساجی، مدارک بازیکن عراقی تیم را تحویل نگرفت و از مسئولان باشگاه خواست تا برای دریافت روادید این بازیکن از طریق یک شرکت زیر مجموعه سفارت اقدام شود که حتی این اقدام هم باعث صادر شدن روادید علا عباس نشد.

دیدار بمبئی سیتی هند و نساجی ایران دوشنبه ۲۷ شهریور از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر