محرومیت تماشاگران تراکتور

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، احکام مربوط به تیم فوتبال را اعلام کرد.

به گزارش مملکت آنلاین، بر اساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم تراکتور تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا، انداختن لیزر و مواد آتش زا به سمت بازیکنان خریف و توهین به سرمربی تیم حریف رخ داد.

بر همین اساس تماشاگران تیم تراکتور به یک جلسه محرومیت تعلیقی در بازی خانگی به مدت شش ماه محروم شده و باید ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی از سوی باشگاه فوق پرداخت شود که این رای قابل تجدید نظر است.

تیم تراکتور نیز به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری در بازی با سپاهان باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر