احتمال لغو میزبانی ایران از لیگ قهرمانان آسیا

تاکید دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای.اف.سی) بر استفاده از فناوری کمک داور ویدئویی(VAR) در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، شرایط میزبانی را برای تیم‌های ایرانی سخت و احتمالا غیرممکن ممکن خواهد کرد.

احتمال لغو میزبانی ایران از لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش مملکت آنلاین، قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا دقایقی پیش در مقر کنفدراسیون فوتبال واقع در کوالالامپور کشور مالزی برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

ویندسور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که در بیست‌ویکمین دوره لیگ ملت‌های آسیا برای اولین بار از مرحله گروهی از فناوری کمک‌داور ویدئویی (VAR) استفاده خواهد شد.

تاکید دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا بر استفاده از VAR در حالی است که این فناوری در فوتبال ایران مورد استفاده قرار نگرفته است. محرومیت ورزشگاه‌های ایران از VAR موجب شده است تا میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. حال باید منتظر ماند و دید که فدراسیون و تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا چه تدبیری برای میزبانی دارند.

فراهم نشدن زیرساخت استفاده از VAR در ورزشگاه‌های ایران ممکن است بار دیگر نمایندگان کشورمان را خانه‌ به دوش کرده و آنها مجبور به بازی در کشور ثالث شوند. سلب احتمالی میزبانی از تیم‌های ایرانی و بازی آنها در کشور ثالث در حالی است که تیم‌های عربستانی با ستارگان بزرگی مانند رونالدو، مانه، کریم بنزما و ... به مصاف ایرانی‌ها خواهند رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر