ملوان، فولاد را در هم کوبید

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با درخشش و گلزنی زائر کاظمینی, مقابل فولاد اهواز به برتری چهار بر صفر رسید، تا هفته سوم لیگ برتر را با بردی دلچسب سپری کند.

ملوان، فولاد را در هم کوبید

به گزارش مملکت آنلاین، تیمهای فوتبال ملوان و فولاد اهواز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه چهار بر صفر به سود ملوان خاتمه یافت.

در نیمه اول این دیدار و در دقیقه هفتم، مسعود زائرکاظمینی بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی صاحب موقعیت مناسبی شد که در نهایت توانست با یک ضربه دقیق اولین گل تیمش را به ثمر برساند و همچنین در دقیقه ۱۹ نیز روی اشتباه مدافع فولاد، کاظمینی با دروازبان فولاد تک به تک شد که در نهایت نیز این بازیکن موفق شد دومین گل خود و تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه ۲۵ بازی، مدافعان فولاد بر روی کاظمینی مرتکب خطای پنالتی شدند که بازیکن ۲ گله ملوان پشت ضربه پنالتی قرار گرفت اما کریستوفر کنت دروازبان فولاد این پنالتی را مهار کرد و مانع از هتریک این بازیکن شد.

در نیمه دوم نیز بازیکنان ملوان بارها صاحب موقعیت گلزنی شدند و در دقیقه ۸۲ نیز میلاد شعبانلو بازیکن تعویضی ملوان موفق شد از روی نقطه پنالتی سومین گل ملوان را به ثمر برساند.

در دقایق تلف شده این دیدار نیز، رضا جعفری دیگر بازیکن تعویضی ملوان با یک شوت از راه دور توانست چهارمین گل تیمش را به ثمر برساند تا ملوانان با یک پیروزی پرگل این بازی را به اتمام برسانند.

قضاوت این دیدار را وحید زمانی با کمک های امید افخمی و محسن بابایی برعهده داشتند که در جریان این دیدار, ساسان انصاری بازیکن فولاد در دقیقه ۳۴ دومین کارت زرد خود را دریافت و از زمین بازی اخراج شد.

همچنین علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال فولاد اهواز نیز در اواسط نیمه دوم توسط داور این مسابقه اخراج شد، تا ادامه این دیدار را از روی سکوهای ورزشگاه نظاره گر باشد.

تیم ملوان در این دیدار با ترکیب محمدحسین اکبرمنادی, میلاد باقری, حامد نورمحمدی, آرمان اکوان, پدرام قاضی پور, مجید عیدی, مهران احمدی, امین پورعلی , پیمان رنجبری , مسعود زائرکاظمینی, حسین صادقی و با سرمربیگری مهدی تارتار مقابل فولاد قرار گرفت.

همچنین تیم فولاد اهواز با ترکیب کریستوفر کنت, جفرسون باهیا, موسی کولیبالی, شاهین توکلی, علی شجاعی, لوکاس کاندیدو, محمد خادمی منفرد, علیرضا باویه, محمد علی نژاد, ساسان انصاری, محمد عباس زاده و با سرمربیگری علیرضا منصوریان رو در روی ملوان قرار گرفت.

پیش از این بازی و تا پایان هفته دوم رقابتهای لیگ برتر باشگاهای کشور, تیمهای ملوان و فولاد اهواز بدون کسب امتیاز و با ۲ شکست به ترتیب در رتبه های سیزدهم و پانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

انهای پیام/

ارسال نظر