استوری مشترک بازیکنان استقلال درخصوص شرایط نابسامان تیم

بازیکنان تیم فوتبال استقلال در یک استوری مشترک که در صفحات مجازی خود منتشر کردند به شرایط نابسامان باشگاه استقلال واکنش نشان دادند.

استوری مشترک بازیکنان استقلال درخصوص شرایط نابسامان تیم

به گزارش مملکت آنلاین، باشگاه استقلال چندی است با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده و همین امر موجب شد تا در فصل گذشته، سه مدیرعامل به خود بییند و در نهایت، حدود ۱۵ روز قبل علی خطیر به‌عنوان چهارمین مدیرعامل این باشگاه ظرف یکسال انتخاب شد.

او نیز به اعضای تیم قول داد تا مشکلات مالی را در دو هفته برطف کند که این مساله عملی نشد تا بازیکنان آبی‌پوش، تمرین عصر روز گذشته (دوشنبه) تیمشان را تحریم کنند.

مشکلات فراوان باشگاه استقلال، امروز و برای چندمین بار صدای اعتراض جواد نکونام سرمربی جدید آبی‌های پایتخت را بلند کرد.

سپس بازیکنان استقلال در استوری مشترک در صفحات مجازی خود به شرایط موجود واکنش نشان داده و نوشتند:

"هواداران فهیم استقلال، در هفت ماه گذشته ما بازیکنان استقلال ریالی دریافت نکردیم و با این وجود تعهد خود را نشان دادیم و حتی برخلاف برخی تیم‌ها، بدون تسویه حساب و دریافت پیش پرداخت در تمرین حاضر شدیم. شما در هیچ کجای دنیا تیمی را پیدا نمی کنید که بازیکنان آن ۷ ماه دستمزد نگیرند و صدایشان در نیاید؟

مدیران باشگاه همیشه قول دادند مطالبات فصل گذشته را پرداخت کنند ولی...!! پول که نداریم، بازیکن که نداریم، امکانات هم که نیست. شما که میدانستی (به قول خودتان) چرا؟؟!! حالا نوبتی هم که باشد نوبت مدیران باشگاه است که مقابل مسئولیت خطیری که به عهده گرفته‌اند، تعهد نشان داده و پاسخگو باشند."

انتهای پیام/

ارسال نظر