عارف غلامی در آستانه جدایی از استقلال

باشگاه استقلال به پیشنهاد ۲۵میلیارد تومانی مدافع تیم فوتبال این باشگاه پاسخ منفی داد تا این بازیکن در یک‌قدمی جدایی از آبی‌های پایتخت قرار بگیرد.

عارف غلامی در آستانه جدایی از استقلال

به گزارش مملکت آنلاین، عارف غلامی یکی از بازیکنان پرحاشیه استقلال در فصل نقل و انتقالات بوده است. مدافع استقلال که در فصل گذشته عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشت، در فهرست مازاد قرار گرفت و جواد نکونام، سرمربی آبی‌ها اعلام کرد که به این بازیکن نیازی ندارد.

نکونام قصد داشت سامان فلاح را جایگزین این بازیکن کند اما استقلال در جذب او ناکام بود و در نتیجه این باشگاه در خط دفاع با کمبود نفرات مواجه شد.

گفته می‌شد سرمربی استقلال که در خط دفاع موفق به جذب نفرات مورد نظرش را نشد، با توصیه دستیارانش از موضع خود درباره غلامی کوتاه آمد.

غلامی با مدیران باشگاه استقلال جلسه‌ای را برگزار کرد. گقته می‌شود او که فصل گذشته قرارداد نجومی ۲۸ میلیاردی با آپشن‌های عجیب و غریب با استقلال به امضا رسانده بود، در ابتدا اعلام کرده است تنها در صورتی حاضر به تمدید می‌شود که رقم قراردادش ۲۵ میلیارد تومان باشد. باشگاه استقلال، این پیشنهاد را رد و اعلام کرد که ۱۵ میلیارد تومان قرارداد پایه به همراه ۳ میلیارد تومان در قالب آپشن برای غلامی در نظر گرفته است و این بازیکن با رد پیشنهاد آبی‌ها، به نوعی تلافی کرد.

غلامی پس از عدم توافق با استقلال در حساب کاربری خود در فضای مجازی پست معناداری را منتشر کرد و در ضمیمه تصویر قراردادش با آبی‌ها نوشت: چهارسال تمام.

انتهای پیام/

ارسال نظر