یک بازیکن دیگر نیز با پرسپولیس تمدید کرد

هافبک پرسپولیس قرارداد ۲ ساله‌ای را با این باشگاه امضا کرد.

به گزارش مملکت آنلاین، سعید صادقی هافبک فصل گذشته پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم به مدت ۲ فصل دیگر تمدید کرد.

صادقی تیر ماه سال گذشته پس از کش و قوس‌های فراوان با عقد قرارداد یک ساله از گل گهر سیرجان راهی پرسپولیس شده بود.

باشگاه پرسپولیس تاکنون علاوه بر سعید صادقی با امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند قرارداد جدید بسته و شهادب زاهدی و مسعود ریگی را به تازگی به خدمت گرفته است. کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی نیز بازیکنان شاخص جدا شده از این تیم تا این لحظه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر