تراکتور یک دروازه‌بان دیگر به خدمت گرفت

ادیب زارعی، دروازه‌بان تیم‌ملی جوانان به تراکتور پیوست.

به گزارش مملکت آنلاین، «ادیب زارعی»، دروازه‌بان ۲۰ ساله بوشهری پس از مذاکره و توافق با هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور با عقد قرارداد رسمی به جمع شاگردان پاکو خمس ملحق شد.

زارعی سابقه بازی در تیم شاهین بوشهر را در کارنامه دارد و در رقابت‌های کافا، مقدماتی آسیا و انتخابی جام‌جهانی سنگربان تیم ملی جوانان بود.

 پیش از این تراکتور، حسین پورحمیدی، سعید آقایی، حامد شیری و شجاع خلیل‌زاده را به خدمت گرفته بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر