استقلال بی خیال سرمربی سابق رئال مادرید شد

وضعیت همکاری مربی اسپانیایی با باشگاه استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

استقلال بی خیال سرمربی سابق رئال مادرید شد

به گزارش مملکت آنلاین، خوان رامون لوپز کارو روز گذشته پس از ورود به تهران، در جلسه‌ای با سرپرست باشگاه استقلال شرکت کرد تا دو طرف به بیان نقطه نظرات‌شان بپردازند.

با اینحال باشگاه استقلال در اقدامی عجیب پیش از آنکه مذاکرات طرفین حتی به عقد قرارداد نزدیک شود، برای این گزینه سرمربیگری نشست خبری نصفه و نیمه‌ای را برگزار کرد. پس از این نیز مربی اسپانیایی به بازدید از کمپ شادروان حجازی پرداخت تا امکانات تمرینی استقلال را مشاهده کند.

به این ترتیب سفر کوتاه مدت سرمربی اسبق رئال به تهران به پایان رسید و او قرار است فردا کشورمان را ترک کند.

این در حالیست که اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال هنوز دیداری با این گزینه سرمربیگری نداشته‌اند و اگر قرار باشد او به عنوان گزینه نهایی انتخاب و معرفی شود، به نظر می‌رسد بدون نظر فنی ۷ پیشکسوت آبی‌ها این اتفاق افتاده است. البته این اتفاق می‌تواند پیام دیگری هم داشته باشد. اینکه؛ ممکن است خروج لوپز از ایران، بدون بازگشت باشد. چون به هرحال لوپز یک فرد تازه وارد به فوتبال ایران محسوب می‌شود و برخلاف گزینه‌های ایرانی، کمیته فنی باشگاه کوچکترین شناختی از افکار، ایده‌ها و دیدگاه‌هایش ندارد. به همین خاطر شکی نیست که برنامه‌ها و اهدافش برای شروع یک همکاری جدی، باید مورد بررسی فنی قرار بگیرند.

با توجه به اینکه قرار است گزینه نهایی آبی‌ها تا پایان روز شنبه (بیست و هفتم خرداد) معرفی شود، باید منتظر ماند و دید که تصمیمات باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی جدید چگونه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر