پروژه‌های نیمه تمام ورزشی لرستان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌های ۴۵ گانه لرستان نیاز داریم.

پروژه‌های نیمه تمام ورزشی لرستان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

به گزارش مملکت آنلاین، سید آرش قیاسیان با اشاره به این‌که سرانه ورزشی ما ۶۱ سانتی‌متر است، اظهار کرد: ۱۹۰ هزار متر مربع شامل ۴۵ پروژه نیمه تمام داریم که در صورا بهره‌برداری ۱۱ سانتی‌متر به سرانه ورزشی ما اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: ۴۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌های ۴۵ گانه لرستان نیاز داریم.

قیاسیان تصریح کرد: ما سال گذشته با توجه به برنامه‌ریزی آمایش سرزمینی در رشته‌های تخصصی که حائز کسب مدال هستیم مانند فیتنس، تکواندو و ... مسابقات مختلفی را برگزار کردیم و سعی کردیم با نگاه آمایشی موضوع قهرمانی را دنبال کنیم در یوکس، تیراندازی و ... مدعی هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تأکید کرد: ما سعی کردیم خانه‌های تخصصی را فعال کنیم.

وی با اشاره به این‌که ۸۰۰۰ نفر در صف انتظار بوده و به ۶۰ هزار نفر خدمات داده شده‌ است، بیان کرد: ۱۸۴ میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس جمهور به لرستان بوده که طلیعه آن پروژه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد بوده که موضوع آب، برق و گاز آن حل شده است.

قیاسیان تأکید کرد: پایان شهریورماه سال جاری شاهد تکمیل این پروژه خواهیم بود چراکه پروژه‌های عمرانی نباید روی زمین بمانند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: با پیگیری که داشتیم توانستیم ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار بگیریم و همچنین با همکاری نماینده مجلس ردیف اعتباری فعال بماند و از نظر اعتبارات ملی تکمیل شود.

وی افزود: ساخت و اتمام پروژه ورزشگاه خرم‌آباد ۱۲ میلیارد تومان هزینه دارد و ما ۴۵ پروژه اولویت‌دار داریم.

قیاسیان با اشاره به فعالیت ۳۱ خانه روستایی در مناطق محروم، بیان کرد: مسابقات جام پرچم را در روستا، بخش و شهر برگزار کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان افزود: توانستیم ۱۵۰۰ نفر را در طرح سنجش قامتی زنان پایش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر