هم‌اکنون بیش از ۶۰۰۰ پروژه ورزشی نیمه کاره در کشور داریم

مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان شمار پروژه های نیمه تمام ورزشی را پنج شش هزار پروژه ذکر کرد و گفت: ۵۵ هزار میلیارد تومان برای تکمیل آن نیاز است.

هم‌اکنون بیش از ۶۰۰۰ پروژه ورزشی نیمه کاره در کشور داریم

به گزارش مملکت آنلاین، محمدهادی لقمان پور ظهر شنبه در گردهمایی رؤسای هیئت‌های ورزشی اظهار داشت: ۵۴ فدراسیون داریم که هیئت‌های استانی آن هم در مازندران وجود دارد که نشان از اهمیت ورزش استان دارد.

وی افزود: پنج الی شش هزار پروژه نیمه تمام داریم که با نرخ امروز که ۵۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن نیاز است و تعداد قابل توجهی سهم استان مازندران است که باید تأمین اعتبار و تکمیل شود.

لقمانپور با بیان اینکه، میزبانی هیئت‌ها در استان اقدام بسیار خوبی است، افزود: رویداد بین المللی پرورش اندام میزبانی بسیار خوبی برای مازندران بود که صدای آن در کشور شنیده شد.

وی افزود: همگرایی و ارتباط با مسئولان ارشد استان و نمایندگان مجلس جهت پیشبرد مطالبات حوزه ورزش تأثیرگذار است.

مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان بیان داشت: نمایندگان استان مازندران همیشه کمک ویژه به ورزش داشتند که در شرایط محدودیت‌های مالی بسیار مهم است.

لقمانپور ادامه داد: مالیات بر دخانیات مصوبه بسیار مهمی برای ورزش است که اگر تأیید نهایی شود کمک شایانی به توسعه ورزش خواهد کرد.

وی افزود: ما تافته جدا بافته‌ای در فدراسیون‌های ورزشی نداریم و هر کسی سکاندار ورزش و جوانان مازندران بود، هیئت‌ها باید همراهی و حمایت کنند.

وی از اهمیت ورزش مازندران گفت و افزود: کسی اگر در مازندران بتواند مدیریت کند حتماً در کشور هم می‌تواند و این نشان دهنده نیروهای انسانی توانمند است.

انتهای پیام/

ارسال نظر