ابراهیم کریمی حکم خود را به عنوان عضو هیات رئیسه پیکل بال ایران دریافت کرد

ابراهیم کریمی حکم خود را به عنوان عضو هیات رئیسه پیکل بال ایران دریافت کرد.

ابراهیم کریمی حکم خود را به عنوان عضو هیات رئیسه پیکل بال ایران دریافت کرد

به گزارش مملکت آنلاین، درمراسم معارفه و اهدای احکام  ابراهیم کریمی عضو هیات رئیسه پیکلبال ایران و مدیرکمیته پیکل بال استان گلستان که در دفتر برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان و با حضور مهاجر رئیس پیکل بال ایران برگزار شد، کریمی بطور رسمی حکم خود را به عنوان عضو هیات رئیسه پیکلبال ایران و مدیر کمیته پیکل بال استان گلستان دریافت کرد.

در این مراسم حاجی صفری رئیس هیات انجمن های ورزشی استان گلستان و منصور دمیرچی دبیر این هیات و نایب رئیس پیکل بال ایران حضور داشتند.

لازم به ذکر است از سوابق  ابراهیم کریمی می توان به معاون سابق استاندار گلستان،فرماندار سابق شهرستان کلاله و مدیرکل اسبق صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اشاره کرد.

به گفته رئیس پیکل بال ایران، قطعا حضور مدیر توانمندی همچون دکتر کریمی در چارت کشوری پیکل بال ایران در آینده شاهد تحولات چشگیری در توسعه پیکل بال در ایران و استان گلستان خواهیم بود.

همچنین لازم به ذکر است در این مراسم  برزمینی مدیرکل  ورزش و جوانان استان گلستان هرگونه حمایت و همکاری خود را از رشته پیکل بال اعلام نمودند که جا دارد از توجه و عنایت ایشان تقدیر و تشکر نماییم.

همچنین طبق اعلام هیات انجمن های ورزشی و کمیته پیکلبال استان گلستان مقرر شد همایش به همراه کارگاه آموزشی پیکلبال برای عموم علاقمندان به این رشته جذاب در اردیبهشت ماه سال جاری در گرگان برگزار گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر