حضور بدون بلیت هواداران پرسپولیس در ورزشگاه وطنی قائم شهر

مشاهدات خبرنگاران در اطراف ورزشگاه وطنی حاکی از آن است با وجود اعلام عمومی مبنی بر سهمیه ۶۰۰ نفری حضور تماشاگران تیم پرسپولیس در ورزشگاه وطنی قائمشهر اما لحظاتی بعد از بازشدن درب ورودی ورزشگاه تعداد زیادی از هواداران این تیم بدون بلیط وارد ورزشگاه شدند.

حضور بدون بلیت هواداران پرسپولیس در ورزشگاه وطنی قائم شهر

به گزارش مملکت آنلاین، نساجی مازندران و پرسپولیس تهران ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه در دیداری حساس در آخرین بازی فصل لیگ برتر به مصاف هم می روند و این بازی در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می شود.

طبق مصوبه شورای تامین استان مازندران مجوز حضور ۶ هزار هوادار در دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر صادر شده است که از این میزان، طبق قانون ۹۰ درصد «۵۴۰۰ بلیت» متعلق به هواداران نساجی مازندران و ۱۰ درصد «۶۰۰ بلیت» متعلق به هواداران پرسپولیس است.

ازدحام و هجوم هواداران پرسپولیس علاوه بر اینکه باعث شد تا گیت نیروی انتظامی مستقر در محل ورودی آنها به ورزشگاه وطنی در خیابان شریعتی از کار بیفتد و با اقدامات صورت گرفته این گیت فعال و بار دیگر کنترل و ورود تماشاگران از سر گرفت.

اما با توجه به حضور پرشمار طرفداران این تیم بسیاری از افراد بدون بلیط وارد ورزشگاه وطنی شدند که براساس مشاهدات صورت گرفته حدود یک هزار نفر از طرفداران پرسپولیس وارد ورزشگاه شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر