وزارت ورزش با برگزاری مجمع استقلال و پرسپولیس مخالفت کرد

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه اظهار نظر سازمان خصوصی‌سازی در خصوص مالکیت و چگونگی مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فاقد مبنای حقوقی و قانونی است، گفت: ترمیم و تکمیل هیات مدیره این دو باشگاه در اولویت تصمیم‌گیری نیست و پس از پایان مسابقات این فصل با هماهنگی وزارت اقتصاد زمان مجامع اعلام خواهد شد.

وزارت ورزش با برگزاری مجمع استقلال و پرسپولیس مخالفت کرد

به گزارش مملکت آنلاین، میرهادی قره‌ سیدرومیانی اظهار کرد: اظهار نظر سازمان خصوصی‌سازی در خصوص مالکیت و چگونگی مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فاقد مبنای حقوقی و قانونی است. مالکیت این دو باشگاه با دو وزارتخانه است.

وی درباره شایعات مطرح شده در خصوص تغییرات در هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: با توجه به نظرات تخصصی و فنی وزارت ورزش و جوانان درباره اینکه دو باشگاه در کوران مسابقات لیگ برتر و نیمه نهایی جام حذفی هستند، تغییر در هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه در این وضعیت به صلاح نیست.

رومیانی افزود: وظیفه ذاتی وزارت ورزش و جوانان ایجاد آرامش و رشد مسیر تعالی ورزش است. توصیه ما هم به همه همکاران این است که به ایجاد این آرامش کمک کنند و اجازه دهند موضوعات تخصصی توسط وزارتخانه‌های تخصصی پیش برود.

انتهای پیام/

ارسال نظر