وزارت ورزش: مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل شد

با رسیدن به روزهای پایانی فرصت بارگذاری مدارک باشگاه‌ها برای صدور مجوز حرفه‌ای، مشکل مالکیت مشترک سرخ‌آبی‌های تهرانی حل شد.

وزارت ورزش: مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل شد

به گزارش مملکت آنلاین، بعد از بارگذاری مدارک مالی باشگاه پرسپولیس در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای، این باشگاه باید در روزهای باقی مانده مدارک و مستندات خود مربوط مالکیت را در این سامانه بارگذاری می‌کرد. حالا با رسیدن به روزهای پایانی فرصت برای بارگذاری این مدارک، شایعاتی ایجاد شد مبنی بر اینکه  پرسپولیس به خاطر مشکل مالکیت مشترک نمی‌تواند مجوز حرفه‌ای بگیرد.

در این زمینه خبررسید که مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل شده و به زودی مدارک آن در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای بارگذاری می‌شود.

پیش از این گفته می‌شد یکی از راه‌های حل مشکل مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال این است که مجمع این دو باشگاه تغییر کند و در اختیار یک وزارتخانه دیگر قرار گیرد اما بررسی‌ها نشان می‌دهد در این زمینه راه حل دیگری در پیش گرفته شده است.

در همین رابطه محسن معتمدکیا اظهار کرد: در پی برگزاری جلسه عصر امروز هیات واگذاری شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس، با راهکاری که توسط وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی اندیشیده شد، موضوع مالکیت مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به نحوی تا برگزاری جلسه مزایده برای واگذاری سهام مدیریتی حل شد و این دو باشگاه می‌توانند در این راستا در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای نسبت به بارگذاری و ارائه مدرک مثبته  خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر