بردیا سعادت به اردوی تیم ملی والیبال پیوست

پشت خط زن تیم ملی والیبال به جمع اردونشینان در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیوست.

بردیا سعادت به اردوی تیم ملی والیبال پیوست

به گزارش مملکت آنلاین، لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۳ در گروه مردان از ۱۶ خردادماه آغاز می‌شود و یکم مرداد با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید و تیم ملی ایران پنجمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه خواهد کرد.

با تصمیم کادر فنی، بردیا سعادت لژیونر والیبال ایران که در لیگ ترکیه بازی می‌کرد هفته گذشته به ایران بازگشت و با نظر کادر فنی پس از چند روز استراحت از شنبه، ۲۳ اردیبهشت به جمع بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی اضافه شد تا پس از تمرین در کنار دیگر بازیکنان روز چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت ماه جهت حضور در اردوی تدارکاتی راهی ترکیه شود.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد بازیکن پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران جمعه، ۲۲ اردیبهشت در جریان تمرینات از ناحیه مچ پا دچار آسیب جزیی شد و زیر نظر پزشک تیم تحت درمان است و از عصر امروز تمرینات خود را با نظارت کادر پزشکی آغاز خواهد کرد.

مرتضی شریفی دیگر بازیکن تیم ملی که در لیگ والیبال ترکیه برای تیم گالاتاسرای بازی می‌کند، امروز برای انجام امور روادید وارد تهران شد تا فردا پس از انجام امور مربوط به اخذ رویداد هلند و ژاپن به استانبول بازگردد و روز چهارشنبه در ترکیه به ملی‌پوشان ملحق شود.

این درحالیست که با نزدیک شدن به آغاز لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۳ کادر فنی تیم ملی ضمن افزایش فشار تمرینات تعداد بازیکنان در تمرین را کاهش می‌دهد و بدین ترتیب محمدرضا موذن و محراب ملک سرخی از امروز از اردوی تیم ملی خارج شدند و در صورت نیاز و صلاح دید بهروز عطایی به اردوی تیم ملی ملحق خواهند شد.

به این ترتیب سیدمحمد موسوی، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، محمد فلاح زرچوب، امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین‌خانزاده، احسان دانش دوست، آرمین افشین‌فر، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدطاهر وادی، علی رمضانی، جواد کریمی، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، بردیا سعادت و مبین نصری بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی والیبال ایران هستند.

اکبر محمدی به عنوان سرپرست، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع‌کیان و محمود افشاردوست (مربیان)، مصطفی کارخانه (مشاور فنی)، حسین خوریانی و امین علی‌اکبری (آنالیزور)، یاناس ویچیچ (مربی بدنساز)، پاول متئوس (مربی تمرین دهنده)، عبدالرضا علیزاده، کامبیز یعقوبی و عیسی سنگدوینی (مربیان حاضر در اردو)، رضا قلی‌پور (پزشک)، نیما ده‌پناه (تراپیست) و حمزه فتحی به عنوان ماساژور، کادر فنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر