ادامه حواشی دوی ماراتن شیراز: رئیس هیات دوومیدانی استان فارس هم استعفا کرد

حواشی مسابقات دو ماراتن شیراز دامن رییس هیات دو و میدانی استان فارس را هم گرفت و روح الله نجمی از سمت خود استعفا کرد.

ادامه حواشی دوی ماراتن شیراز: رئیس هیات دوومیدانی استان فارس هم استعفا کرد

به گزارش مملکت آنلاین، در متن استعفای روح الله نجمی خطاب به سرپرست فدراسیون دو و میدانی آمده است: اینجانب استعفای خود را از مسئولیت هیات دو و میدانی استان فارس اعلام می دارم.

۱۵ اردیبهشت که روز شیراز نامیده شده، مسابقات دو ماراتن برگزار شد که در آن حدود ۸۰۰ دونده زن و مرد در مسیری جداگانه به رقابت پرداختند که با حاشیه‌هایی همراه بود.

تشکیل پرونده قضایی

نخستین ترکش برگزاری این مسابقات متوجه مسئولان ورزش شد و روابط عمومی دادگستری فارس از تشکیل پرونده قضایی برای مسئولان برگزار کننده این مسابقات خبر داد.

در این اطلاعیه آمده بود:‌ در پی انتشار تصاویری از مسابقات دو و میدانی در شیراز و حضور زنان بی حجاب در این مسابقه در حاشیه برگزاری روز شیراز، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان دستور تشکیل پرونده قضایی و احضار مسئولان برگزار کننده را صادر کرد.

سید مصطفی بحرینی دادستان مرکز فارس با بیان اینکه قصور، ترک فعل و تقصیر احتمالی مسئولان در این خصوص با جدیت بررسی می شود، گفت: پس از این اقدام ساختار شکنانه، سرپرست ورزش و جوانان استان، مدیر ورزش و جوانان شیرازو رییس هیات دو و ‌میدانی و مسئولان انتظامات برگزاری مسابقه جهت ارایه توضیح به دادستانی احضار شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر